מפיקת האירועים שרית פולק מתייחסת לראשונה למערכת היחסים הטרייה של הגרוש, סטטיק: בשנה האחרונה סטטיק התגרש מזוגתו לשעבר, זאת אחרי שעבר משבר נוסף ביחסים, הפעם עם שותפו למוזיקה בן אל תבורי. בתחילת החודש אחרי חמישה חודשים בשוק הרווקים, פורסם כי הראפר המצליח נמצא בתחילתה של מערכת יחסים עם לא אחרת מאשר הרקדנית, השחקנית והשופטת רונה לי שמעון. כעת, ביום צילום למותג בגדי הספורט "strongful" פולק סיפרה לראשונה, בראיון ל-TMI על איך היא קיבלה את מערכת היחדים של האקס.

שרית פולק בריאיון ראשון על הקשר הזוגי של סטטיק

"אנחנו ביום צילום למותג בגדי הספורט 'strongful'. אני מתרגשת, אני מתאמנת המון, לא שרואים עכשיו, כי אני בתקופה עמוסה. אני מתה על המותג הזה, ואני לובשת אותו הזה כל הזמן, בתל אביב, בחיפה, וסוף סוף אני מצטלמת איתו, אז בכלל, יאללה חגיגה!".

מה מיוחד בבגדים?
"המחטב מהמם. תחמיא לי, תגיד משהו".

את מהממת, אני לא יודע למה את צריכה מחטב, אבל בסדר...
"הוא מחטב, הוא מחזיק, קודם כל הבד הוא ממש איכותי, אתה יכול להרגיש... אתה לא יכול להרגיש... אבל אני יכולה להרגיש, הבד מאוד איכותי, זה אוסף, זה נוח לאימון, זה נוח גם לא באימון. אני מתחילה את היום באימון, ואז אני הולכת לפגישות ושמה בלייזר ואני מסתובבת איתו כל היום".

מהבוקר עד הערב
"האמת שכן, בתקופה האחרונה מהבוקר עד הערב".

פעם אחרונה שהתראינו זה היה שבוע האופנה, אני רואה אותך מדגמנת מבוקר ועד ערב. הייתי יכולה לדמיין שתהפכי לדוגמנית
"אני לא קוראת לעצמי דוגמנית. אבל כן, ימי צילום זה כיף, זה פאן. במיוחד אם אני מתחברת למותג, זה השגרת יומיום שלי, אז זה לא שאני מדגמנת לך מוצר. אני מגדמנת אותי. זה מרגש וזה נחמד".

היית יכולה לדמיין לפני כמה שנים שה מה שתעשה?
"לפני שמונה שנים לא, לפני שש שנים כן, סביר להניח, כי כבר התחלתי להיכנס לעולם, יום צילום פה ויום צילום שם, גם לא חשבתי שאני אכנס לתוכנית טלוויזיה, החיים מפתיעים, החיים דינמיים. אז אני פשוט לא שוללת ואני אומרת 'אף פעם אל תגיד אף פעם'. אני אוהבת לנסות ולצאת מאזור הנוחות, זה גורם לך לפתח את עצמך המון".

במועד הזה יש שאלה שמתבקשת, האקס המוכר שלך, סטטיק התחיל מערכת יחסים, מה תחושותייך בעניין?
"קודם כל אני שמחה בשבילו, אני רוצה שיהיה לו טוב, אם היא עושה לו טוב והיא אדם טוב, אז מה יש לי לומר. שמע, אני אנושית, הסנטר שלי מאוד חזק, אני אדם מאוד יציב, עברתי המון דברים בחיים, ועדיין, איך שלא יהיה, כל אדם שיראה את האקסית שלו בזוגיות, יהיה איזה עקצוץ כזה של 'רגע, וואו'. זה יקרה לכל אחד, ואצלי זה עוד יותר 'בפנים שלך'. אם זה היה בן זוג שהוא לא מוכר והייתה לו זוגיות אז יכול להיות שהייתי שומעת מהחברה. אז כן היה רגע שעקצץ, אבל החיים ממשיכים, אנחנו לא ביחד המון זמן, אז כן אני רוצה להתקדם, אז חוץ מלהגיד שאני שמחה בשבילו, ושאני מקווה שיהיה לו טוב, אין לי הרבה מה לומר על הסיטואציה. זה גם בחיתולים לפי מה שהוא אומר, אז רק בהצלחה".

שרית פולק (צילום: haydon perrior)
שרית פולק (צילום: haydon perrior)

מה שרבים מאיתנו חווים בפייסבוק, אצלך זה מועצם פי כמה
"מה זה 'רבים', מי לא חווה שברון לב, פרידה? אני פשוט חוויתי שברון לב מול כל המדינה. זה קצת פחות קל. אבל אני בן אדם אוטפטימי ואם זה קרה זה היה צריך לקרות והטוב עוד לפניי".

מה חווית פעם ראשונה ששמעת על מערכת היחסים הזו
"איך אתה היית מגיב. נגיד סתם, תדמיין שהיית בסיטואציה".

אני מאמין שהלב שלי היה יורד למטה, נשיכה בשפתיים וממשיכים הלאה...
"בול. להגיד שזה הפתיע אותי? זה לא הפתיע אותי. לירז הוא בן אדם זוגי, וסביר להניח שהייתה לו זוגיות לפניי. אני היית צריכה את הזמן שלי. קודם כל לרפא אותי, להחלים, להיות במקום שלם יותר עם עצמי, לדייק את עצמי. והיום אני במקום אחר. זה לא הפתיע אותי, אבל כן זה לא קל, הוא היה בעלי".

אתן עובדות באותה תעשייה. יצא לך להכיר את רונה לי?
"האמת שלא יצא לי לעבוד איתה. היא עבדה עם לירז בפסטיגל, שם הכרתי אותה. היא עושה רושם של בחורה טובה, לא ישבתי איתה לקפה וכאלה, בהירות היא הייתה מאוד נחדה בתקופה ההיא".

אני אצטט ראיון שלך 'אני בטוחה..."
"אני שונאת שמצטטים".

אמרת: "אני בטוחה שכשיהיה לי מישהו, אני אפרגן במקסימום. וכשתהיה לו מישהי... (מצחקקת) זה עדיין טרי לי...
"לא אמרתי שאני לא מפרגנת, אמרתי 'טרי לי'. אני זוכרת את הראיון הזהף הוא כבר ישן, החיים מאוד מהירים, היום אני יכול הלהגיד לך משהו ועוד חודשיים אני אהיה עם טבעת. סתם, אין לי מושג. היה לי טרי, אמרתי שיהיה לי קשה. עדיין עומדת בזה, לא היה קל. היום איך אני? בסדר גמור, יש דברים יותר קשים".

שרית פולק, סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרית פולק, סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לפני ההופעה הגדולה שלו, דיברתי עם סטטיק, שאלתי אותו על הסרט 'הגירושים הכפולים', ושאלתי אותו על שני הגירושים שהוא עבר, איזה היו קלים יותר בשבילו. ואמר שאיתך היו גירושים יותר מוצליחים, כי שמרתם על קשר טוב
"צריך לדעת ממי להתגרש... אוי ואבוי שלא ירצו להתגרש ממני שוב".

איך את מרגישה עם זה. את מרגישה שהגירושים עברו בהצלחה עד כמה שאפשר?
"כמה אפשר להצליח בגירושים? הסמנטיקה קצת בעייתית אבל, טוב עד כמה שיכול להיות... אנחנו ביחסים טובם, זה עבר, זה קרה לפני חמישה חודשים, לא היו דרמות, לא היה כאב אש, לא נמרח, סנכורון, קורה, בוכים קצת, עצוב קצת. יורדים קצת במשקל. אני לא שם. אני עבר ל שם. זה מרגיש לי עולם מקביל".

סטטיסטית זה נשמע לי כמו הצלחה לעומת מה שיכול לקרות
"ברור. אני שמעתי סיפורים קשים, במיוחד עם ילדים. ואני ממש שמחה שאנחנו לא בצד הזה של הסטטיסטיקה ושידענו לעשות את זה בצורה יפה. אני לא אדם שיריב עם מישהו, אני אדם מכיל ומכבד, אני ילדת אהבה, אוהבת לאהוב. וגם הוא, הייתה לנו מערכת יחסים מאוד יפה, זה קצת נכפה עלינו, קצת נקלעתי לסיטואציה. זה לא יכול היה להיות אחרת, זו אני. אם זו היית מישהי אחרת, יכול להיות שזה לא היה אחרת".

אפרופו רעש ובלאגנים, דיברתי עם סטטיק על התקופה בה היה הכי הרבה רעש סביבכם, התקופה של השמועות. הוא אמר שהוא איבד את התמימות בתקופה הזו. איך את עברת את התקופה הזו?
"זה היה לי קשה. דיברתי לפני דקה על זה שכולם חווים את זה. אז לי נשבר הלב מול כל המדינה, אז לפני שנשבר לי הלב מול כל המדינה אז גם כל המדינה התעסקה לי בבית. ובחרו להגיד המון דברים... אתה יודע, אני מתעוררת בבית ומגלה שיש לי חבר חדש, רואה שאני בהריון... יש כל מיני דברים, זה לא קל, זה לא פשוט, במיוחד כי יש לנו משפחות וחיים אישיים. אנשים אומרים 'אני לא מבינה למה הם מסתירים את זה שהם חוזרים\נפרדים. למה הם משקרים'? ואני כזה - 'אולי כי זה שלהם, ואולי הם רוצים לבדוק'".

"אנשים שוכחים שיש פה שני אנשים שיש ביניהם איזשהו קשר, והם צריכים גם בין כל הרעש ובלאגן והעבודה והיומיום, גם להבין מה קורה להם עם עצמם. אז כן, היה לי לא פשוט, כזה להתהלך ברחוב ולדעת שכל אחד חושב שהוא יודע מה הולך אצלי בבית או מה אני מרגישה. או למה אני מתהגת כמו שאני מתנהגת. לא! אני יודעת מה נכון לי, ואני לוקחת את ההחלטות שלי ואני בוחרת אותן. אז כן... אני מרגישה שחפרתי בנושא, אבל אני מרגישה שזה ממש מגם ליבי. ממה שעברתי ושוב, אנחנו כבר לא שם, ברוך השם, זו תקופה מחשלת שאני באמת מודה שהסתיימה. אני מיציתי, סיימתי, הרעש הזה עלה לי בבריאות נפשית".

שרית פולק בהשקת המותג kandy (צילום: לנס הפקות)
שרית פולק בהשקת המותג kandy (צילום: לנס הפקות)

הייתה איזו לכלוכית בעין כשדיברת על זה?
"לא להמציא! אני? לבכות. לא... אני פשוט נזכרת אחורה מה עברתי ואיך עברתי והיה לי לא קל והיה לי קשה ועברתי תהליך עם עצמי ומאוד השתניתי, והפכתי ללהיות גרסה אחרת של עצמי. זאת אורמת שהבן אדם החדש שיגיע... תאחל לי זיווג הגון. הוא יקבל גרסה אחרת ממה שהייתי לפני שנה".

יש כעת על זה שבאה מישהי, ממציאה שמועה על זה שכביכול בעלך לשעבר היה עם האקסית שלה, ופתאום החיים שלכם נכנסים לסחרחות. בלי שהיא בכלל מכירה אותך, קשורה אלייך
"אם אני אחיה את החיים בתחושת כעס... במקום להאשים את העולם ולחפש מי לא בסדר, ולמה זה קרה לי. להגיד 'קרה, מדויק לי' וזה יביא איתו דברים טובים. אני מעדיפה להסתכל על החיים ככה. התמודדנו עם זה, ברמה טובה, עד כמה שאפשר, יאללה, מה אני צריכה לבזבז את הזמן שלי על כעס? שאני אתחיל לבזבז את הזמן שלי על סיפור מלפני שנה".

אפרופו אם אנחנו מסתכלים קדימה, מערכות יחסים וכולי, רואים אותך לא מעט ברשתות עם בחור בשם עידו אביב יש שם משהו?
"צחוקים. אני הולכת להתקשר אליו ולהגיד לו 'אני אהפוך אותך לאושייה'. יואו. פיפי! עידו אביב הוא חבר מאוד מאוד טוב שלי, אנחנו חלק מאותה חבורה. הוא חבר מאוד טוב שלי, היינו יחד באילת. אנחנו מסתובבים ביחד. הוא כמו איש סודותיי. אני מתייעצת איתו על בחורים, הוא מדבר איתי על בחורות. למרות שהוא גבר מהמם והוא רווק. אין בחורה בסביבתי של שואלת 'באבי רווק?'. ואני כזה 'כן, באבי רווק'. יוואו, הוא יעוף על זה. אתה חייב לשדר את זה. אני מתה. עידו זה החיים וזה אפלטוני לחלוטין".

את מדברת על לחזור למצוא אהבה. מה את מחפשת?
"עשו לי מלא בושות, אז אני שוקלת צערים פה, יש לי טעם מסוים, אבל אני פתוחה ל... כל מיני כיוונים. אני יודעת מה אני רוצה. אני רוצה גבר לצעוד איתו, שיהיה פרטנר, ולהקים איתו משפחה, ילדים, זו המטרה ואין לי יותר מדי...".

תני לי שלוש תכונות, איזה תכונות את מחפשת?
"הוא חייב להיות אינטליגנט, אני נמשכת לאינטילגנציה, הוא חייב להיות טוב לב, ורגיש. דומה מושך דומה".