בעקבות מותה המצער אתמול (שלישי) של קארין באומן בתה של יהודית באומן, שסבלה בעשור האחרון ממחלת האנרוקסיה, כוכב הרשת עדן דניאל גבאי יוצא בוידוי מסעיר. בפוסט ששיתף הלילה הבדרן כתב: "רציתי לשתף אתכם בנושא שחשבתי הרבה אם לדבר עליו והחלטתי שכן".

"כשהייתי ילד קיבלתי הרבה הערות על המשקל שלי, לא התרגשתי מהם. תמיד ניסיתי לאהוב את עצמי ולקבל את עצמי ולא נתתי לזה מקום. לפניי כשלוש שנים החלטתי שאני יוצא מהארון, מהכלא הכי גדול שהייתי בו. חשבתי שזה נגמר שסופסוף יצאתי, שאני חופשי, שאני הולך לצאת, לחוות,להתנסות. זה לא קרה. קיבלתי פידבקים מגברים כמו 'פחות מחפש מלאים', ״'היי לא נמשך למלאים, בהצלחה', פתאום עניין המשקל שלא הקדשתי לו יותר מדי תשומת לב כשהייתי ילד, צף שוב", כתב באומץ.

עדן דניאל גבאי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן דניאל גבאי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך דבריו הוסיף: "החלטתי לעשות שינוי דרסטי באורך החיים שלי ורציתי לראות שינויים בצורה מהירה יותר. אז הורדתי את התפריט בחצי
הייתי אוכל מעט מאוד, לפעמים גם הולך לישון רעב. מקבל סחרחורות והיו פעמים שגם הייתי מתעלף. ובדיוק שם נכנסת קארין, משמיים ה׳ שמר עליי באותה תקופה קפצו לי כתבות שלה, ראיתי כמה היא רוצה רק לחזור להיות בריאה מבלי לחיות בפחד, מבלי לחיות באובססיה מתמדת על המשקל שלה. צפיתי בזה בכיתי.  והבנתי שלמרות שרזיתי 20 קילו עדיין אני מסתכל במראה ולא שלם עם עצמי ולמה? כי התחלתי את התהליך בפחד. התחלתי אותו כדי לרצות אחרים כדי להרגיש שאני שווה משהו, שאני נחשק, רציתי להיות חלק. ועשיתי את זה בצורה הכי לא בריאה שאפשר כשנפל האסימון שם עשיתי סטופ ענק ולאט לאט חזרתי לאותו המשקל שהייתי בו לפני והתחלתי לאכול כמו בן אדם והבטחתי לעצמי שכשאני אתחיל שינוי זה יהיה ממקום שאני רוצה אותו ולא ממקום מרצה, זה יהיה ממקום שלם ולא מפוחד".

לבסוף סיכם: "היום אני מסתכל במראה ומבין שאני רוצה שינוי אבל בדרך שלי שתיהיה בטוחה בריאה ונכונה לי ועל זה אני מודה לקארין ז״ל  תנוחי ותדעי שעשית טוב בעולם".