השנה האחרונה היתה ללא ספק השנה של גל מלכה. הכוכבת שפרצה לחיינו בתור חגו ב"המפקדת" של כאן 11, עשתה קפיצת מדרגה משמעותית כשנבחרה לשחק את חן בן עטר, פונדקאית של זוג שלא מצליח להביא ילדים לעולם (רותם סלע ויהודה לוי), בדרמה המצליחה של קשת 12 "גוף שלישי". מאז שהסדרה הסתיימה, הספיקה מלכה כבר לצעוד על שטיחים אדומים בחו"ל, לזכות בפרסים יוקרתיים ובעיקר להנות מההצלחה המטאורית לה היא זוכה.

בראיון עם TMI היא מדברת על הקריירה בשנה החולפת, מה קרה כשהתקשרו להודיע לה שהיא חייבת לעלות דחוף על מטוס כדי לקבל פרס יוקרתי וגם, איך מצליחים לתחזק זוגיות בחוות סוסים בדרום כשהקריירה שלך טסה כרגע על 200 בעיר הגדולה?

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גל מלכה על ההצלחה והזוגיות (ריאיון: עידן זקן. צילום: אלונה טקץ')

מה איתך? חתיכת 2023 עברה עליך.
"אני בסדר, אני ממש בסדר. טסתי לסיישל בגלל שהיתה לי חופשה קטנה לפני עבודה. ואני מתחילה עכשיו חזרות בתאטרון וצילומים. אני ממש בסדר, אני חיה את הרגע".

זאת לגמרי השנה שלך. ספרי לי קצת על פסטיבל סיריס, איך היה לצעוד על השטיח?
"בסיריס מאניה היה מדהים. האמת שלא ידעתי בכלל שאני אלך לזכות. לא היה לי שמץ של מושג".

באמת כאילו?
"נשבעת לך. אפילו שאלתי אם אנחנו מתחרים ולא ידעו מה לענות לנו".

מה זאת אומרת? נסעתם בלי לדעת האם יש מועמדויות?
"אין לי מושג. אני בכלל הייתי באופוריה מזה שאני נוסעת לפסטיבל מטורף. ואז חזרנו לארץ, ואני יושבת בלילה בבית ומקבלת טלפון, והם אומרים לי – "גל את חוזרת מחר בעשר בבוקר לצרפת". ואני בכיתי כמו שלא בכיתי הרבה מאוד זמן".

בשלב הזה שמתקשרים אליך לחזור, את מבינה שאת זוכה?
"אני מבינה שאני זוכה כי לא יחזירו אותי סתם". 

את ורותם סלע מציגות אחוות קנאה הכי מעוררת קנאה שיש. היה תרחיש שחשבתן עליו שאולי את תזכי והיא לא, או ההפך?
"בכלל לא. רותם היא בחורה פנומנלית. יש בה הכל מהכל ואם היא היתה זוכה ואני לא, הייתי הכי מאושרת בעולם כי זו בחורה שכל כך מגיע לה. מגיע לה באמת הכל לרותם, היא מדהימה". 

גל מלכה (צילום: marvin photography)
גל מלכה (צילום: marvin photography)

טוב, הקריירה שלך היא כולה בעיר הגדולה, בצפיפות והפיח ומצד שני את ובעלך בן גרים בצפון, מגדלים פרות וכבשים. איך זה מסתדר?
"אנחנו מגדלים סוסים בדרום. והאמת שניסינו לעשות סבלט של חודש בתל אביב והבנו שזה לא יצלח. הלחץ בתל אביב והזמן בתל אביב הם הרבה יותר מהירים מהמושב. במושב יש הרבה יותר שקט והרבה יותר זמן ליצירתיות ולפתוח את הראש. יותר כיף לנו שם, אז אני עושה גיחות לשם והוא נשאר במושב?"

לא מכביד לפעמים כל הנסיעות? לא שוחק?
"למען האמת זה גומר. הנסיעות קשות מאוד. זה לא פאן, לא הכל פרפרים ולבבות. הנסיעות קשות מאוד, הפקקים גומרים לי על הנשמה, אבל אין מה לעשות. צריך לעשות את זה?"

את יודעת, כשהכרתם היית רק "גל", ואז התחתנתם ואת עכשיו גל מלכה, כוכבת של שטיחים אדומים ומדורי רכילות. איך בן חווה את כל ההצלחה שלך פתאום?
"תראה, עוד לפני שהייתי גל המפורסמת אז נכנסתי ליורם לוינשטיין ושם הוא אמר לי כבר – "אני לקחתי גל שהיא רפתנית, אני לא מבין מה פתאום יש לי גל שחקנית". אבל עבר זמן והוא מקבל את זה באהבה, אין עליו. אין על התמיכה שלו והאהבה שלו וההבנה. הבן אדם חקלאי חבר'ה! בן אדם חקלאי לחלוטין לא מבין בתעשייה ועדיין נותן לי את העצות הכי טובות, אומר לי את הדברים הכי קשים והכי נכונים – איך אני משחקת, מה אני עושה נכון ולא נכון. אין עליו".

טוב לסיום אני הולך לשאול אותך שאלה ואת חייבת לבחור בין שתי אופציות. אין לך ברירה. מוכנה?
"יאללה אני אענה".

חגו או חן עטר?
"הגזמת!! מאמי איזה שאלה הזויה. לא די שתיהן זה עולם ומלואו, זה החיים שלי. חגו זה החיים שלי וחן זה החיים שלי. זה כמו שתגיד לי לבחור בין אבא לאמא".