גלית גוטמן עלתה בסוף השבוע הקודם על המוקד בעקבות פליטת פה לא פוליטיקלי קורקט, כשאמרה בשידור שהחרדים "מוצצים לנו את הדם". היא זכתה לגינוי מצד קשת, הערוץ בו היא משדרת, ואף הרשות השנייה פתחה נגדה בהליך הפרה. הבוקר היא התיישבה שוב על אותו הכיסא והתייחסה לאמירה שלה, תוך שהיא מתנצלת על האופן בו נאמרו הדברים. אז למה לרבים זה ממש לא הספיק?

@hili_kra #גזענות #ימין #רפורמה #ביבי #עוטףעזה #לפידבושה #דתייםבטיקטוק #גליתגוטמן ♬ צליל מקורי - הילי

בשידור חי בתוכניתה "שישי בבוקר", גוטמן היישרה מבט אל המצלמה ואמרה: "השבוע, בעקבות דברים שאמרתי, והתנצלתי מיד, אבל חשוב לי לשבת שוב בכיסא הזה שבו נאמרו הדברים, אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן".

בהמשך ניסתה להסביר את עצמה כשאמרה: "עשו אולי איזשהו סיבוב כאן, כי ישבנו ודיברנו על התקציב ועל קרן הארנונה, אני דיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך ועל מה שאנחנו משאירים פה לילדים שלנו. דיברתי על פוליטיקאים, לא דיברתי על מגזר שלם, לא הייתי מעלה על דעתי להאשים בכלל מגזר שלם". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גלית גוטמן  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גלית גוטמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אלא שנראה שהקהל לא מסופק מדבריה של גוטמן, שכן הרשת גועשת הבוקר. עוקבת אחת העלתה לטיקטוק את הקטע והטיחה במגישה: "אז גוטמן התנצלה, ומה היה לנו בהתנצלות? 'עשו איזשהו סיבוב כאן'. לא הבנתי, האשמת הקורבן? ההתנצלות לא מתקבלת! גוטמן די לכבס מילים". בעקבותיה חיזקו עוד רבים וכתבו: "ההתנצלות היא רק בשביל לשמור על הכיסא שלך" או "לא נסלח", ועוד הערות מאותו הסוג.