כוכבת העונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון אמנם מצאה אהבת אמת אחרי התוכנית, אך היא הגיעה עם תוספת - בתו של יונתן רונן, לאיה מנישואיו הקודמים לבת זוגו שנפטרה מסרטן. סיטבון חטפה לא פעם ביקורות מהעוקבים שלה על היחס שלה לאיה, או יותר נכון ליחס המועדף שלה לבנה דניאל, אך הפעם נראה כי היא כבר לא יכולה הייתה לשתוק והכריזה: "עד כאן!!!!!".

View this post on Instagram

A post shared by Achva Sitbon (@achva_si)

בפוסט נוקב שהעלתה אמש (מוצ"ש), יוצאת הריאליטי שיתפה כי בין העוקבים באינסטגרם שלה נמצאות בעיקר עוקבות ש"מרשות לעצמן יותר מדי", וביקרו אותה על הבחירה לקעקע רק את שמו של בנה. כשהיא נתקלה במילים קשות שכתבו לה, סיטבון החליטה לענות בחזרה ושיתפה: "הלוואי ויכולתי להכניס לכן מצלמה קטנה הביתה שתתעד את הקשיים הלבטים ההתמודדויות השוני והגבול הדק שבגידול ילדה שלא את ילדת. ילדה שקיבלת (במתנה) בגיל חמש ל-24/7 בחיי. ילדה שיודעת מצוין את העובדה המאוד ברורה - יש לה אמא ויש לה שם. ואף אחד לא באה להחליף אותה. וגם לא תוכל להחליף אותה".

עוד הסבירה לכל המבקרות: "אני לא יכולה לתאר לכן מזה לצפות מהצד בילד שגדל בלי אמא שלו. זה קורע את הלב כל פעם מחדש. אתן באמת לא יכולות לדמיין את החלל שקיים בחיה, אבל אתן חייבות להבין כי אני כבר הבנתי, אף אחת לא תוכל למלא לה את החלל, לא משנה כמה היא תשתדל. אף אחת לא תחליף את אמא שלה, אני אמא של אח שלה, אשתו של אבא שלה, אבל לא אמא שלה. אני הורה מטפל, אני שם לצרכים שלה, לכוון אותה ללמד להדריך ולאהוב - אבל זה רחוק מלהיות אמא שלה. אז לכל המבולבלות המבקרות המעירות והמצקצקות כאן. תחשבו פעמיים לפני שאתן מעיזות להעביר עלי או על כל אמא משלבת אחרת ביקורת".