יוצאת "האח הגדול" מעיין אשכנזי שמתארחת באופן קבוע בתכנית "הדוח היומי" ברשת 13, התיישבה על כיסא הפוליגרף של התכנית שחשף בעבר כי לאוהד בוזגלו היה קשר רומנטי עם קרובת משפחה. כעת אשכנזי עלתה על הגריל וענתה תשובות מפתיעות לשאלות שירה לה המנחה קובי מחט. 

אשכנזי נשאלה האם כתבה לעצמה אי פעם טוקבק וענתה שכן ויצאה דוברת אמת. עוד נשאלה אשכנזי אם היה לי אי פעם קשר אינטימי עם אדם מפורסם וכי זה לא דווח בשום מקום, אשכנזי השיבה שכן ויצאה דוברת אמת. קובי המשיך ושאל: "בתור האקסית של עומר אדם. אם עומר היה רוצה לחזור אלייך, היית רוצה?". אשכנזי השיבה: "לא", ויצאה דוברת אמת. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מעיין אשכנזי חושפת בפוליגרף: קיימתי יחסי מין בבית האח הגדול (באדיבות רשת 13)

עוד נשאלה: "האם בעבר בגדת באחד מבני זוגך?", אשכנזי השיבה: "כן" וגם כאן יצאה דוברת אמת. עוד נשאלה האם היא שולחת לכתבי רכילות ידיעות על עצמה או על אחרים וענתה: "לא", אך יצאה דוברת שקר. עוד נשאלה אשכנזי אם יש לה התכתבויות אינטימיות עם האקסים המפורסמים שלה והשיבה: "לא", אך שוב יצאה דוברת שקר. אשכנזי נשאלה גם: "האם היית פעם עם אישה?" וענתה: "כן", ויצאה דוברת אמת. כעת הגיעה השאלה שהפתיעה את כל הפאנל וגם את מערכת TMI, כשנשאלה אשכנזי האם קיימה יחסי אינטימיים בבית "האח הגדול", השיבה: "לא", אך יצאה דוברת שקר. מסתבר שאשכנזי ואביחי אוחנה נהנו בבית הסגור, על אף שניסתה לשמור על צניעותה. 

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אמיר מאירי)
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אמיר מאירי)