יולי ויצמן בתם הבכורה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן, כבר גדלה ומגיעה יחד עם אמה לאירועי השקה ואפילו מתראיינת לאמצעי התקשורת. אבל נראה שלמרות השפשוף בראיונות, עדיין יש דברים שעדיף לשמור בתוך המשפחה, וויצמן שיתפה עם עוקביה ברשתות החברתיות והתחרטה. 

ויצמן נשאלה: "למה לא רואים את אבא שלך? למה הוא לא בא אתכם לחופשות?", והשיבה בכנות: "וואו כמה שאלות כאלה. שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי. אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי ואת המשפחה שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות. כי בסוף אין כמו משפחה". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ניר פקין)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ניר פקין)

נראה כי בתם הבכורה של השניים רמזה כביכול על משבר ביחסים וזו לא הפעם הראשונה שהנושא עולה. כזכור, השניים נקלעו למשבר לפני כשנתיים, עליו דיברה מיכל הקטנה בגלוי, כשכתבה: "תאמינו או לא, אני וניר מאוד קנאים לפרטיות שלנו, מעדיפים שלא להכניס את כל העולם ואשתו לתוך הצלחת וגם כשהמצב 'קשה' אנחנו שם אחד למען השנייה ולא הופכים לזרים ברגעי קושי. אנחנו חברים הכי טובים, תמיד היינו, תמיד נהיה. ואולי בגלל שאנחנו כל כל חשופים, המשבר נראה לעיני חוץ כל כך גדול כרגע, אבל זה בהחלט לא עוזר כשכל מדינת ישראל לוקחת חלק בזה".

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ארן חן צלמים)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ארן חן צלמים)