ל-TMI נודע לראשונה כי זוכה "מאסטר שף" יהודה עמר נבחר להיות השף של נבחרת ישראל. זוכה העונה השביעית של ריאליטי האוכל "מאסטר שף" נבחר להיות השף של נבחרת ישראל לפני המשחק בפולין. נבחרת ישראל הצעירה עד גיל 21 הכוללת בין היתר את הבועטים דניאל פרץ, אוסקר גלוך וליאל עבדה, שהוגרלה לשחק נגד גרמניה, צ'כיה ואנגליה תמריא מחר למחנה האימונים בפולין לקראת היורו שיערך בגיאורגיה בחודש הבא. 

עמר נבחר להיות זה שידאג לתאבונם וקיבתם של השחקנים. היום בערב צפוי עמר לטוס לפולין לטובת ההכנות לקראת הגעתה של הנבחרת לפולין. לפי גורמים המעורים בפרטים, התפריט יהיה מושתת על מנות בריאות לפי תזונאית, כי בכל זאת השחקנים צריכים לרוץ על המגרש ולא להרגיש כבדים ועייפים ולייצג אותנו בכבוד.

יהודה עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהודה עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התפריט שיהיה כאמור מבוסס על בריאות וכשרות, יכלול מנות דגים בעיקר סלמון, בשר בקר, דייסות, פסטות ירקות ופירות. בשבת צפויים הנבחרת להנות מארוחת שישי ביתית. זו לא הפעם הראשונה שעמר נבחר לבשל לכדורגלנים ונבחרות במסגרת עבודתו כשף במלון שרתון, הוא כבר בישל בעבר לנבחרת פולין שביקרה בישראל והתארחה במלון. כמו כן, בישל לשחקני מכבי חיפה, קבוצות מהליגה הארמנית, נבחרת גרמינה הצעירה ועוד. 

יהודה עמר, המנצח במאסטר שף (צילום: אורטל דהן)
יהודה עמר, המנצח במאסטר שף (צילום: אורטל דהן)