הידיעות על מותה של קארין באומן ז"ל והאבל הכבד שנפל על משפחת באומן-תבורי, התנוססו בכל המהדורות בשבוע האחרון. אלא שמצבה הפיזי והנפשי של יהודית באומן קשה, והתגובות הרעות והטוקבקים הקשים שהיא מקבלת לידיעות שהתפרסמו על מותה של קארין באומן, אפילו כעת בזמן שהיא יושבת שבעה על מות בתה, עושות לה עוול גדול.

שימי תבורי שתמך באופן מעורר הערצה באישתו יהודית ובבתה קארין, יודע בדיוק מי האנשים שכותבים את התגובות הרעות, והוא משוכנע שמדובר בנשותיו לשעבר. הוא מבטיח כי הוא לא שוכח ולא סולח. הוא לא חושף את במי מדובר אבל מסר ל-TMI: "אני מאד עצוב על מותה של הבת קארין. עבורי היא כמו אחת מילדי ואני אוהב אותה כמו שאני אוהב את ילדי מדם דמי ומבשרי 7 שנים הייתי לצידם בטוב וברע. לא התייאשתי כי מה ומי שנתן לי השראה להיות טוב יותר וסובלני זאת אהובת חיי יהודית".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: ניר פקין,ניר פקין, אביב חופי)
שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: ניר פקין,ניר פקין, אביב חופי)

עוד שיתף הזמר את אהבתו ליהודית ומסירותה: "לא ראיתי אמא כזאת. גם בסרטים ובאגדות איך לא התייאשה. איך לא הרימה ידיים ולא התעצבנה עליה, רכות ואהבת אמא אדמה. אני בוכה יום יום מאז שהלכה ולראות את יהודית שרועה במיטה לא אוכלת וסובלת ומתגעגעת זה מוות נוסף עבורי. אני מפחד לאבד גם אותה. במיוחד בגלל מנוולות שמההתחלה הציקו לה בהתכתבויות קראו לה 'סמרטוט', 'תראי איך את נראית', 'איזה בגדים ישנים', 'נעלים שאת איתם שנים', 'שיניים'. מדובר בתגובות של קבוצת נשים שאותם אני מכיר שנים רבות שכותבות ומתחזות לאלף שמות, רק כדי לתקוף את יהודית רגשית במקלדת. כשהכל ירגע אני לא אשתוק ואכנס בהן בכל הכוח ברשתות".

עוד אמר והוסיף: "אני לא סולח להן ולמרות שיצאתי איתן, מעולם ללא התמסרתי כמו שהתמסרתי לאהובתי יהודית, כי לא הלבוש ולא הנעלים זה מה שתפס אותי, אלא האהבה שלה לאנשים, לילדים, לנכדים. אף אחד לא קלט כמה הסבל שלה עצום, כמה שהיא בעצמה חולת לב. יש אלוהים. תודה לכל המעודדים והתומכים, אוהב אותכם בליבי ומעריך, תפללו עבור נשמתה של קארין שתנוח בגן עדן. היא סבלה הרבה בחייה, ותתפללו למען האמא יהודית".

קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)
קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)