פיטר באומן, אביה של קארין ז"ל, לא הגיע להלווייתה ולשבעה עליה בשל מצבו הרפואי. הוא דיבר טלפונית עם ילדיו וגם עם גרושתו, יהודית, שמספרת: “הוא גר בדרום אפריקה ומצבו הבריאותי בכי רע. הוא התקשר, הצטער והייתה שיחה קצרה ועצובה".

לאן את מתכוונת לעבור מהדירה שליד איכילוב?
“אני מתכוונת לעזוב את הדירה בגלל ייסורי געגועים וגם בשל השכירות המוגזמת. אני לא מסוגלת לעמוד בגובה השכירות ובעיקר לא יכולה לפתוח את הדלת של החדר של קארין. אני סובלת מאי־ספיקת לב קשה ביותר וממחלות שונות כמו ראומטיזם. עד עכשיו לא התפניתי לטפל בעצמי והמצב החמיר. הייתי מוכנה לסבול עוד עשור רק כדי שקארין תחיה. אני זקוקה לדיור, אני קורסת".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שימי תבורי, יהודית באומן ובנותיה (צילום: ניר פקין)
שימי תבורי, יהודית באומן ובנותיה (צילום: ניר פקין)

> זה כנראה היה הקורס לנהיגה מונעת עם הכי הרבה סלבס אי־פעם: ציפי לבני, קובי אריאלי וגם, אולי, פנינה רוזנבלום - המנחה קרא בשמה, אבל אף יד לא הונפה.

לבני, לא היה עדיף כבר לחכות לרכבת הקלה?
“סעו בזהירות".

אריאלי, נהיית נהג מרוצים?
“היה מחכים ומעניין".

רוזנבלום, שמת פס שחור על נוכחותך?
“לא יכולתי להגיע. דחיתי".

> איה גרניט שבא, בתה היחידה של השחקנית וכלת פרס ישראל זהרירה חריפאי ז״ל, מתרגשת במיוחד לקראת קריאת רחוב על שם אמה בת"א ובישרה לכל מכריה: ״לכל אוהביה ומוקיריה של אמא שלי, חברים למקצוע, שחקנים, עובדים, שכנים... אני נרגשת מאוד־מאוד להזמין אתכם לטקס חנוכת הרחוב על שמה - רחוב זהרירה חריפאי. הטקס ייערך ב־4.6, יום ראשון הקרוב בשעה 17:30 בפארק הירקון, ברחוב עצמו, מול אוסישקין 80״.

איה, מרגש.
״הלוואי הלוואי שהיא מזיזה עכשיו ענן ורואה איך על הירקון, שאליו קפצה לפני 70 שנה להציל שתי נשים מטביעה, עיריית ת"א החליטה לקרוא רחוב על שמה. איזו סגירת מעגל ואיזה געגוע גדול אליה״.

> מיה מעוז והבמאי משה קפטן מפגינים זוגיות טובה למרות הגירושים ובילו בחופשה בלונדון.

קפטן, ההצגה חייבת להימשך?
“היינו בחופשה עם הילדים, אנחנו נהנים לבלות יחד. אנחנו משפחה גם אחרי הפרידה, תמיד נהיה".