חג שבועות קשה עבר על כוהנת השירה בציבור, שרה׳לה שרון. בעלה המסור, יענקל׳ה שרון, הלך לעולמו במהלך החג. בני הזוג נישאו לפני 46 שנה, ויענקל׳ה ז״ל היה מנהלה האישי במהלך כל שנות הקריירה הענפה שלה. ההלוויה התקיימה באשדות יעקב. יהורם גאון הגיע לנחם.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שרה'לה שרון (צילום: לאון מינסטר)
שרה'לה שרון (צילום: לאון מינסטר)

> תגידו שלום לאלה יובל, החדשה של המיליארדר איל וולדמן. היא אפילו הספיקה להיות איתו בחופשה מפנקת בפריז וגם לשוט ביאכטה שלו עם חברים.


> בספטמבר האחרון נישאה אסתי לי־פז, משתתפת העונה השביעית של “האח הגדול", לבן זוגה הטרנסג׳נדר ליאור פירסט־רבי, 31. כעת ליאורה מעדכנת שלי־פז ופירסט־רבי מצפים להולדת תאומים.


> ליאורה שרופה על סיפורי אהבה ובעיקר על האפי אנדס. בערב שבועות בצהריים, בזמן שכל המדינה עמדה בפקקים, השיא אלון אולמן את ד״ר אלה אגוזי, רופאת עור והגורו של האסתטיקה בגוש דן, ואת ד״ר אלון קכל, רופא ברפואת שיקום וספורט, מרצה במדעי המוח ובנוסף גם סופר. בני הזוג הכיר זה את זה לפני 20 שנה בזמן לימודי הרפואה בטכניון, ודרכיהם הצטלבו מחדש לפני שלוש וחצי שנים כשקכל הוציא לאור את ספרו ״כל אחד הוא קצת שונה״. בליווי ארבעת ילדיהם - שלו, שלה ושלהם, הם נדרו זה לזה בחתונה אלטרנטיבית ועמוסת אטרקציות. הממונה על השמחה: עינת שרוף.

עינת שרוף (צילום: שלומי יוסף)
עינת שרוף (צילום: שלומי יוסף)