בשבוע שעבר השיקה הזמרת אנה זק סינגל חדש בשם "אולסטאר וגופיות", שהופק על ידי DJ איתי גלו, שנחשב לאחד המצליחים והאהובים בארץ. את השיר כתבו רון ביטון ואיתי שמעוני – שיתופי הפעולה של השלושה עד היום יצרו להיטי ענק שכולנו מכירים. כמו תמיד השיר מלווה בקליפ מושקע שביים איתמר לידר שירי. בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרה זק על השיר וההופעה שבוטלה לפני שבועיים, זמן קצר אחרי ההכרזה עליה. "ההצלחה של זה עכשיו בטיקטוק ממש הפתיעה אותי", סיפרה הזמרת. "זה באמת הדיבור היומיומי שלנו, ולקחת איזה משפט שאנחנו אומרים ביומיום, ומשהו שאנחנו באמת חווים אותו כל הזמן, זה משהו שגם כיף לשיר אותו".

לפני שבועיים, כאמור, הודיעה זק על ביטול ההופעה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני מחליטה לשתף אתכם היום שאני כבר שנתיים עובדת על אפליקציית מועדון מעריצים ייחודי רק לנו שממנו נולד המופע שהיה אמור להתקיים ב-3 ביולי, כמו שאתם יודעים. אבל מישהו שם למעלה חשב קצת אחרת ממני". "יש קצת-הרבה חילוקי דעות בין הניהול שלי לבין חברי האפליקציה והמופע והחלטנו בכאב לפרק את החבילה", שיתפה זק. "כן, זה אמור שכרגע לא ייערך המופע שחלמתי עליו ושאני עובדת עליו כבר כמה חודשים. זה אומר שלא אוכל לחלוק איתכם את אפליקציית מועדון המעריצים וכן, זה אומר שלא אנוח ולא אירגע עד שנעשה ביחד את המופע של החיים. אוהבת אתכם, מקווה שתבינו שלא הכל תלוי בי. צריכה כמה רגעים להבין שכל מה שקורה איתי הוא לטובה".

על ביטול המופע הגדול שלה סיפרה זק לקול: "לקחתי את זה קשה כי הוצאנו את זה, ואחרי ארבעה ימים זה כבר בוטל. יום למחרת הופעתי בלייב פארק ששם זה היה אמור להיות, אז הכול צף בי. זה אירוע מבאס. זה משהו שחיכיתי לו הרבה זמן, רציתי כבר באמת לפתוח הופעה משלי, זה כבר יצא החוצה והתחילה כל המכירה וכבר הרגשתי שאני בתוך זה. אני באמת מאמינה שדברים קורים לטובה. אני תמיד משתדלת להיות הכי פתוחה עם הקהל שלי, אז גם רגעים כאלה חשוב לי לדעת ולהבין שהם קיימים, כי בסוף לא הכול מושלם ולא הכול יפה". על נועה קירל אמרה זק: "היא מדהימה ואני ממש מחכה כבר שנעבוד ביחד בפסטיגל. אני ממש מאמינה בפרגון הזה. אני בסוף עוברות את אותו הדבר, חוות את אותם דברים, ואני הכי מאמינה בלהיות שם אחד בשביל השני. בעיניי, זה הדבר הכי טבעי שיש".