למרות שפוטרה על ידי הממשלה החדשה מתפקידה כשליחה למאבק באנטישמיות, ככל הנראה כי הביעה התנגדות לרפורמה המשפטית, הדוגמנית נועה תשבי לא עוצרת וממשיכה לפעול בפעילות הסברתית ותמיכה בישראל.

נועה תשבי למען ישראל

רבבות צעדו אתמול (ראשון) במצעד תמיכה לישראל שנערך בשדרה החמישית בניו יורק, שדרת הקניות הנוצצת, ביניהם השחקנית היפיפייה שהגיעה מטעם המועצה לקשרי ציבור של הקהילה היהודית. תישבי הציגה ברשתות סרטון מרגש שערכה על אהבת ישראל ושיתופי פעולה בין ישראל לבכירים בארה״ב, דווקא בימים אלה שהדמוקרטיה שנמצאת בסכנה, היא הטריגר המחבר בין המדינות.

נועה תשבי למען ישראל (צילום: JCRC-NY)
נועה תשבי למען ישראל (צילום: JCRC-NY)

לצד תישבי צעדה גם כוהנת המין היהודייה רות וסטהיימר, בת ה-95, רק שלהבדיל מאחרים ישבה ברכב עם גג פתוח ונופפה בדגל ישראל. תישבי הפגינה במצעד למען ישראל כשהיא חולפת על פניהם של שרי הממשלה הנוכחית, שדאגו ממש לאחרונה לפטרה מתפקידה, ונהרו למצעד להראות נוכחות אך זכו לקריאות גנאי מהצועדים במפגן תמיכה.

בין הנוכחים היו יו״ר ועדת החוקה שמחה רוטמן שתועד שעות ספורות לפני המצעד בתקרית אלימה חוטף רשמקול ממפגין, עמיחי שיקלי שר התפוצות שתועד בתנועה משולשת, גלית דיסטיל, אופיר סופר ועמיחי אליהו. כמו כן, תשבי ערכה ראיונות עם בכירים בממשל האמריקאי וגם התלוותה לגדעון טיילור מנכ"ל המועצה לקשרי ציבור של הקהילה היהודית בניו יורק.