הנשיא לשעבר, משה קצב, שהורשע בשני מעשי אונס, עמד ביום שני האחרון מול עדשות המצלמה בראיון בלעדי לרשת 13 והצהיר לטענתו: "האמת איתי", כאשר הצער היחיד שהביע היה על כניסתו לפוליטיקה. כעת אורלי רביבו, היודעה כא' מבית הנשיא, מגיבה לראיון השנוי במחלוקת ותוקפת את קצב.

משה קצב (צילום: פלאש 90)
משה קצב (צילום: פלאש 90)

צפית בראיון של משה קצב?
"זה היה ברקע בזמן שקיפלתי כביסה ושטפתי את הבית, כך שלא ראיתי אחד לאחד"

איך הרגשת לצפות בו ?
"בתחושה הכללית שלעולם לא יצליח להציל את עצמו מעצמו, מרוב שקרים ובדיות לא רואים את היער. האיש פסיכופת אמיתי שמספר לעצמו איזה סיפור בראש, אבל יודע שיש רק אמת אחת, אבל רק אמת אחת והיא נמצאת אצל כל המתלוננות. בהגדרה של המילה שקרן במילון, תמצאו את השם שלו.

את כועסת על הבמה שקיבל בערוץ 13?
"לא כועסת על הבמה שניתנה לו, מאחר שזה היה לי כל כך ברור שהוא יטביע את עצמו עמוק יותר בתוך עולם השקרים, המניפולציות וההתקרבנות המדומה שלו. מה שנקרא שברת וגם שילמת"

מה דעתך על שאמר כי "האמת איתו"?
"אני יכולה רק לגחך על האדם הבזוי שהוא ועל השטות המניפולטיבית שיצאה מהפה שלו, כי גם אם הוא ימות ויוולד מחדש הוא עצמו לא יאמין בזה. האיש הזה אובססיבי לתקשורת, לפוליטיקה, להתבוססות הזו בכל העולם שמאפיין את החיים האלו. אמירה של נוכל ערמומי שנהנה שנים ממנעמי השלטון, שנהנה מהכבוד והפרסטיז', שנהנה מערימות של כסף, טיסות בכל העולם, מפגשים עם שועי העולם ועד היום הוא יושב לו בנחת ומקבל פנסיה שמנה וגדושה. היש מישהו שמאמין לאמירה הזו?" 

אורלי רביבו (צילום: אביב חופי)
אורלי רביבו (צילום: אביב חופי)

זה את יכולה לומר שזה מאחורייך, או שהראיון עם קצב הציף הכל מחדש?
"הפרשה הייתה והינה מאחורי מזה שנים רבות, עברו המון מים בנהר מאז, אך הסדרה  כפי הנראה הביאה את ההתעסקות בנושא מחדש. 
מיקי אהובה אני הולכת לישון 20 שנה, תשתדלו לא להיזכר בי ואותו תשתדלו למחוק מהתודעה הציבורית, ומהמרחב התקשורתי והקהילתי - הוא לא יותר מאשר אדם מסוכן מאוד, עבריין מורשע בעבירות מין קשות שישב בכלא, אדם נכלולי, מופרע נפשית וכל המאמץ הבדוי לאמץ עכשיו מחדש את דמות הסבוש החביב, ראו הוזהרתם/ן נחש קוברה בעור רפוי של כבש".