האם נכונות הידיעות שהגיעו לליאורה שלפיהן שר החינוך, יואב קיש, ואשתו, טלי שר, שלה נישא לפני כתשעה חודשים, בונים וילת חלומות (לרבות בריכת אינפיניטי על הגג) ביישוב נווה ים הסמוך לעתלית? ליאורה התקשרה לברר, אבל קיש בחר שלא להגיב.

ח''כ יואב קיש (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)
ח''כ יואב קיש (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)

> סערה בעיירה הציורית עומר. ארז בדש, האחיין של ראש המועצה המיתולוגי ב־33 השנה האחרונות, פיני בדש, הודיע כי יתמודד לראשות המועצה. בדש ג'וניור הודיע כי לכבוד ההתמודדות ההיסטורית הוא פורש מתפקידו כראש מועצת נאות חובב לאחר כהונה של כשנה.

שלום לארז בדש. הכל נשאר במשפחה?
“לאחר שנה שבה מוניתי לתפקיד ראש מועצת נאות חובב על ידי משרד הפנים, הודעתי על סיום תפקידי וזאת כדי להתפנות להתמודדות עם אתגרי יישוב מגוריי, עומר".

פיני בדש הבטיח לחזור עם תשובה, אבל לא עשה זאת.

> קבלו דיווח על ביקור ישראלי במטה החברה של מותג הספורט הבינלאומי הפולני 4F בעיר קרקוב שבפולין, שאותו הוביל דויד ידיד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אתר SHOESONLINE, שקיבל את יבוא וייצוג המותג הבלעדי לישראל. במהלך הביקור פגש ידיד את קמילה ביאלק, המנהלת המסחרית העולמית של המותג.

> “סלון במוזיאון" - הפרויקט הראשון של האוצרת הראשית החדשה של מוזיאוני רמת גן, שרי גולן, יצא לדרך בחמישי שעבר במוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית. הגיעו להתרשם: סגן ראש העירייה ויו"ר מוזיאוני רמת גן, עו"ד רועי ברזילי, מנכ"ל מוזיאוני רמת גן, רן גואטה, יוסי אלפי, בכירי עולם האומנות וגם אלון עדר, שאף הופיע באירוע.

> הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, שאול מופז, הגיע בשבוע שעבר לכפר הנוער ויצו נהלל, שבו למד והתחנך, לרגל חגיגות 100 שנים למוסד החינוכי הציוני והמיתולוגי. מי שצילם ברכה מיוחדת הוא מפקד חיל האוויר לשעבר, עמיקם נורקין, שהכיר שם את רעייתו. התרגשה מאוד: גליה אלף, מנהלת הכפר ובתו של הרמטכ"ל לשעבר, רפאל “רפול" איתן.

> דיירי בית הדיור המוגן ״פאלאס תל אביב״ מקבוצת עזריאלי ערכו טיול לאזור הצפון. במהלך הנסיעה, כאשר האוטובוס של הקבוצה עבר ליד קיבוץ עין שמר, ציין המדריך רוני אהרוני שבקיבוץ הזה הכיר הרמטכ"ל דדו אלעזר ז"ל את רעייתו תלמה. לפתע שמע אהרוני צעקה מאחד הדיירים: ״תלמה יושבת לידך״. התברר שתלמה מתגוררת בפאלאס ואכן הייתה בקבוצה של הדיירים באוטובוס.