את החופשה הפומבית הראשונה שלהם בילו השחקנית חני נחמיאס והזמר יהודה אליאס, שעל הרומן המפתיע ביניהם קראתם לראשונה בשישי שעבר מעל דפי "ליאורה", במלון בנצרת. רומנטי.

אליאס, שרת לה בערבית?
"מעניין ממי שמעת".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יהודה אליאס (צילום: מירי צחי)
יהודה אליאס (צילום: מירי צחי)

> אחרי שנים של ליווי ואמרגנות עם חברת כספית, הודיע הזמר והמלחין, מיקי גבריאלוב, על עזיבתו לטובת משרד אחר, ששמו עדיין לא פורסם.

גבריאלוב, מנגינה חדשה?
"כשיהיה מה לספר אעדכן".

מיקי גבריאלוב (צילום: אבי ולדמן)
מיקי גבריאלוב (צילום: אבי ולדמן)


> מעצב השיער הידוע, דקל בן ציון, הוכיח ביום שני שכוחו לא רק בידיו המוכשרות. הוא התייצב בכנסת מלווה בעורך דינו, רן רייכמן, מבכירי העוסקים בתחום ירושות ומשפחה, בכנס בראשות ח"כ טלי גוטליב, שעסק בעניין היחס המפלה לאבות בשירותי הרווחה. בן ציון סיפר על התלאות שעוברים אבות גרושים ואבות בהורות משותפת. לבן ציון עצמו ילדה בת 3 וחצי שנולדה בהורות משותפת.

בן ציון, אבא כאוב?
“התנהל דיון בנושא כאוב על היחס המפלה לאבות בשירותי הרווחה. אני זועק את הזעקה של כל האבות. לי יש תנאים לדרוש את הזכויות שלי. אני חושב שכל אבא ואמא גרושים או בהורות משותפות, חייבים לשים את כל המריבות והמחלוקות שלהם בצד ולדאוג לשלום הילדים".

היו קשובים כלפיך?
“בעניין של עובדי הרווחה אני חושב ובטוח כי הם צריכים להבין שאם יש אבות מיטיבים לילדים, צריך לתת להם לראות את הילדים כמה שיותר, ולאפשר להם לגדל את הילד בשלום וביטחון".

ח"כ גוטליב, בן ציון הרשים אותך?
“אני אסירת תודה על האומץ שלו להיחשף ולתת לנו צוהר לתופעת ניכור הורי וליחס המפלה של רשויות הרווחה אליו רק בשל היותו גבר".

> אחרי שליאורה סיפרה לכם בבלעדיות על ההסכם שנחתם בין ענבר אפק למיליארדר מריוס נכט, החליטה אפק לחגוג את האקזיט במסיבה מצומצמת לחברים ב"סלון" של אייל שני.

ענבר אפק-נכט  (צילום: אינגה אבשלום-שיליאן)
ענבר אפק-נכט  (צילום: אינגה אבשלום-שיליאן)

בעקבות קמפיין הצילומים לקליפ הדואט של צמד הזמרים אריק סיני ויפעת תעשה נוצר חיבור עם מאפרת ההפקה אריז' גנאיים שהתגלתה גם כזמרת מוכשרת בעצמה והנ"ל נפגשו לאחרונה לסופ"ש בביתה שבצפון לשירה משותפת. 

אריק סיני ואריז' גנאיים (צילום: מירי ממן)
אריק סיני ואריז' גנאיים (צילום: מירי ממן)

אם ראיתם זהב מנצנץ על המסך זה לא רק יופייה של מנחת הטלויזיה גאולה אבן-סער אלא גם זוג עגילים של מעצבת התכשיטים גלית אלקלעי. גאולה זכתה לתגובות רבות ואף רכשה עבור חברתה ליום הולדתה.

גאולה אבן-סער (צילום: אווה אפריאט)
גאולה אבן-סער (צילום: אווה אפריאט)