שוקי ביטון, הבעל של הזמרת הרותחת עדן בן זקן, עומד לפתוח פיצרייה שכונתית בראשון לציון שתיקרא, כמה מפתיע, “שוקיל'ה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שוקי ביטון, עדן בן זקן (צילום: עמי ארליך )
שוקי ביטון, עדן בן זקן (צילום: עמי ארליך )


> נוכחות דלה של בכירי משרד מבקר המדינה נרשמה בטקס חנוכת רחבת המדרגות על שם מיכה לינדנשטראוס ז"ל, שהיה מבקר המדינה בין 2005 ל־2013. ההזמנות לאירוע נשלחו מזמן, אבל המבקר הנוכחי, מתניהו אנגלמן, נמצא בחו"ל. גם מנכ"ל המשרד, תא"ל (במיל') ישי וקנין, לא הגיע. מה שתמוה יותר בעיני ליאורה הוא שכמה מבכירי המשרד שעבדו עם לינדנשטראוס ז"ל לא טרחו להגיע. מי שכן הגיעו היו שופטי בית המשפט העליון יצחק עמית ויוסף אלרון, ונשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, רון שפירא.

ממשרד מבקר המדינה נמסר בתגובה: “נקודת המוצא של השאילתה מופרכת מיסודה. מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מוקיר ומעריך את פועלו של המבקר לשעבר, השופט מיכה לינדנשטראוס ז"ל. לפיכך כבר לפני כשנתיים יזם המבקר אנגלמן טקס הוקרה לזכרו ואף הנציח את שמו במעמד המשפחה בטקס מרגש לקריאת חדר הדיונים במשרד בחיפה על שמו. בטקס השתתפו כלל חברי הנהלת המשרד ונישאו דברים לזכרו. לאחרונה פנתה המשפחה ללשכת המבקר והזמינה אותו לטקס לזכרו. ההזמנה לאירוע הופצה לכלל עובדי המשרד. המבקר התנצל על היעדרותו בשל שהותו בחו"ל. במקומו ייצגו את הנהלת המשרד שני משנים למנכ"ל ומנהלי חטיבות שהכירו את לינדנשטראוס באופן אישי ועבדו עמו במשך שנים. לצדם השתתפו עובדים נוספים".


> חתונה (1). לפני כשבוע התחתנה ספיר בן רובי, המשחקת את דריה בסדרה “הנעלמים". בן רובי היא בתה של רונית זיגלשטיין, שישבה בכלא אחרי שהורשעה בדריסת פולה לריאה ז"ל. במשך שנים הרצתה זיגלשטיין וסיפרה את סיפור חייה. לאורך כל התקופה תמך בה בן הזוג, גיא רוזן. רוזן הוא כיום סגן יו״ר תנובה. לפני מספר שבועות קיבלו החברים הודעה שהם נפרדים והוא עזב את הבית המשותף ועבר להתגורר בפרויקט “בלו" היוקרתי. כיום נמצא רוזן בצילומים של "המרוץ למיליון" יחד עם בנו עידן.

זיגלשטיין, גם חתונה וגם פרידה בעת ובעונה אחת?
“אכן הדברים נכונים. חיתנתי בת ונפרדתי מגיא. היינו בזוגיות ארוכה ומשמעותית שנים רבות. החתונה של ספיר הייתה מקסימה ומרגשת, ושנדע כולנו רק שמחות".


> חתונה (2). דפני, האחות הקטנה של שני רודרמן־כספי, אשתו של כוכב ה־NBA לשעבר עומרי כספי, התחתנה בחמישי שעבר במלון "הילטון" בתל אביב ברוב הוד והדר. דפני ושני הן בנותיו של אבי רודרמן, שעלה לכותרות בעקבות פרשת היחס לקשישים בבית האבות “נאות כיפת הזהב".


> חתונה (3). עו"ד כרמית שחיבר, לשעבר אשתו של עו"ד אייל בסרגליק, נישאה לאחרונה לצבי אלימלך סמואל, עו"ד לדיני משפחה וכוכב רשת. החתונה התקיימה באולמי Basico בנס ציונה. זה היה אירוע אקסקלוסיבי של כ־350 מוזמנים שנבחרו בקפידה. באו להרים: רונן צור, דדי סויסה, עו"ד יוסף ויצמן, עו"ד רומי קנבל, עו"ד עדי כרמלי ועוד בכירים רבים מלשכת עורכי הדין וצמרת המשק, יחד עם הרב אשר ויזל.

כרמית שחיבר וצבי אלימלך  (צילום: גיא מגנטיקס)
כרמית שחיבר וצבי אלימלך (צילום: גיא מגנטיקס)


> חתונה (4). לי, הבת של העבריין אסי אבוטבול, מתחתנת בקרוב. האב, שמבלה כבר 16 שנה בכלא, הגיש בקשה להשתתף בחתונה, אבל נענה בשלילה.

אבוטבול, קצת נחת?
עו"ד מירי פרידמן, מטעמו של אבוטבול: “אני לא מוסרת שום פרט. מגיעה לבת שלו פרטיות".


> גיוס חדש ללשכתו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ורד כהן, מי שהייתה ראש המטה של עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר. מעיריית רמת גן ביקשו לא להתייחס.


> בכירי החברה והמשק נטלו חלק באירוע מרגש של עמותת הידידים של המרכז הרפואי תל אביב על שם סוראסקי (איכילוב) למען מיזם לאומי, ראשון מסוגו בישראל, אשר ישנה את הטיפול ורפואת הסרטן בישראל, בעיקר בקרב ילדים וצעירים. האירוע התקיים בנוכחות מנכ"ל המרכז הרפואי תל אביב פרופ' רוני גמזו, יו"ר עמותת הידידים יונתן קולבר ורעייתו עירית, מנכ"ל העמותה ורד רוט, משפחת אריסון, אריאלה ורטהיימר, משפחת סוראסקי, מריוס נכט ושני פרידן, יאיר ואילנה המבורגר, דוד פתאל, וכן 20 שגרירים מרחבי העולם. הנעימו את זמנם של האורחים: הרקדן והכוריאוגרף אמיר קולבן, שעבר באחרונה ניתוח מוח בערות מלאה, נדב אבוקסיס וגם תמיר גרינברג והפסנתר.