אתמול (רביעי) התייצבה יוצאת הריאליטי דנית גרינברג בבית המשפט לענייני משפחה וחתמה על הסכם גירושים מבעלה ברק חקמט אחרי שנה בלבד של נישואים, מתוכם חצי שנה בנפרד ותאונת דרכים קשה. הבוקר (חמישי) השניים נפגשו שוב ועשו את הצעד הסופי והאחרון בפירוק החבילה.

דנית גרינברג וברק חקמט התגרשו (ניר פקין)

גרינברג וחקמט נפגשו על מדרגות הרבנות ועברו את הטקס המסורתי - מגרושת, מגורשת, מגורשת. עם הסטטוס החדש של גרושה טרייה שיתפה גרינברג פוסט בדקות האחרונות וכתבה: "כל פרידה היא כואבת, אבל לא כל פרידה חייבת להיות מכוערת. אחרי כמעט חצי שנה בנפרד, הבוקר התגרשנו רשמית. מתוך החלטה משותפת בחברות טובה ואהבה כנה אחד כלפי השנייה. לרגע לא אמרתי משהו שלא באמת הרגשתי. זה לגמרי היה זה, עד שזה כבר לא הספיק כדי להחזיק את מערכת היחסים. אנחנו משתדלים להסתכל על הטוב ולזכור שלא סתם נכנסנו לחיים אחד של השנייה".

דנית גרינברג וברק חקמט התגרשו (צילום: ניר פקין)
דנית גרינברג וברק חקמט התגרשו (צילום: ניר פקין)

עוד כתבה: "כשפגשתי את ברק הבנתי שמגיעה לי זוגיות בריאה וטובה, מפרגנת ומכילה, כזו שתקבל אותי כמו שאני ותיתן לי להיות מי שאני , ואת כל אלו ברק אפשר לי כל הזמן. אבל החיים הם לא אגדה, ולא תמיד הולך כמו שרוצים. למרות שמאוד מאוד ניסינו. התחייבנו שתמיד נכבד אחד את השנייה, נפרגן מהלב ומהנשמה ואף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו את האהבה הגדולה שהייתה. ברק יהיה חלק מליבי לנצח, ואני אהיה חלק משלו.  מאחלת לכל זוג לחיות בזוגיות טובה ומאושרת, אבל אם פרידה, אז בדיוק אבל בדיוק, ככה".