אימה של הדוגמנית טיילור מלכוב, דבורה מילשטיין ובן זוגה אלון נתבעים על ידי בעל הבית שלהם בדירתם המושכרת בקיסריה. לטענת בעל הדירה, כפי שמובא בכתב התביעה, השניים אינם מתפנים מהנכס למרות בקשותיו החוזרות ושבות, לאחר שלא שילמו את שכר הדירה הנדרש. עוד טען בעל הדירה כי הפרו הפרות יסודיות בחוזה השכירות מולם, ביניהם גם כי התגוררותה של טיילור איתם, למרות שעל פי החוזה אין מניעה לכך. 

על פי כתב התביעה, טיילור מתגוררת שם בניגוד לחוזה ועולה החשש כי היא עורכת שם מסיבות, לאחר שראה בנכס ריבוי של מיטות זוגיות, מתוך תמונות ששיתפה מהנכס בחשבון האינסטגרם שלה. לטענתם של השוכרים, אימה של מלכוב ובן זוגה, בעל הדירה הפר הפרות יסודיות של חוזה השכירות מולם והגיש תביעת סרק, זאת לאחר שהגישו לו מכתב התראה. 

טיילור מלכוב (צילום: טל עבודי)
טיילור מלכוב (צילום: טל עבודי)

מטעמה של טיילור נמסר: "טיילור אינה הנתבעת או השוכרת, היא בטוחה בצדקתם של הוריה".

תגובת דבורה מילשטיין באמצעות בא כוחה, עוה"ד ברק אונגר: "מדובר בתביעה בשיטת "ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה", אחרי ששלחנו מכתב התראה לבעלי המושכר נוכח הפרות יסודיות של חוזה השכירות מצידם, אלו בחרו מנגד להגיש תביעת סרק ולהוסיף חטא על פשע, באופן ששירבבו את שמה של טיילור מלכוב בהיותה דמות מפורסמת לתביעה על מנת להכפיש ולהלך איימים. מרשיי קיימו את כל התחייבויותיהם על פי ההסכם ובטוחים שבית המשפט יעשה צדק והתביעה תידחה, תוך חיוב התובעים בהוצאות. יובהר כי טיילור אינה צד להליך המשפטי ולא חתמה על חוזה השכירות. ציון שמה באחד מסעיפי התביעה אינו אלא אמצעי לחץ נלוז על מרשיי, בניסיון לגרום להם שלא לעמוד על טענותיהם וזכויותיהם".