לראשונה זה שבעה חודשים: שניר בורגיל וספיר בורגיל דיברו הלילה (בין שישי לשבת) בבית האח הגדול, לאחר שלא דיברו אחד עם השנייה במשך מספר חודשים. ספיר חשפה בתוכנית כי הרקע לריב קשור למערכת יחסים קודמת של אחיה. בשיחה הקצרה שניהלו השניים, הם נראים יושבים ביחד, ושניר אומר: "אל תשכחי שביום שהיית צריכה ממני אוטו דבר ראשון שעשיתי היה לצאת מהעבודה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ספיר חשפה בראיון ל-TMI, בעת שהייתה בבידוד במלון בנווה אילן, את הניתוק הממושך מאחיה, אך ציינה כי מטרת הכניסה שלה לבית, היא בעיקר לחוויה אישית של עצמה ולא רק בכדי להשכין שלום עם אחיה. "כל התהליך הזה היה מאוד מאתגר וקשה. בלי קשר לאחי, הלכתי לעשות אודישן ל'האח הגדול' כי רציתי להיכנס לבית, עשינו אודישן יום אחרי יום. הוא לא ידע שגם אני עשיתי אודישן. אנחנו בית שתמיד רואים את התוכנית ומארחים אנשים להקרנה של 'האח הגדול'. מאוד הופתעתי שהוא התמיין לתהליך הזה. וגם הבנתי שיש לי כאן הזדמנות לתקן את המצב בינינו", סיפרה.

בהמשך הראיון ציינה כי הסיבה לכניסתה לא היתה "רק בגלל אחי", אלא כי פנו אליה ורצו שתיכנס. "אני יודעת שאני יכולה להיות דיירת מאוד מעניינת, יש לי הרבה מה להציע לא רק בגלל הריב עם אחי. אני מרגישה שזכיתי בלוטו. כאחת שצפתה בתוכנית לראות, לחוות ולהיות במטבח, מבחינתי זה טיול, זו חוויה. מעבר לפרס שיכול לשנות לי את החיים", הוסיפה.