השחקנית ואושית הרשת מאיה ורטהיימר שיתפה היום (שבת) בחשבון האינסטגרם שלה שהיא ובעלה אסף זמיר נישאו רשמית בניו יורק. האירוע אורגן בצורה חשאית על ידי זמיר.

 "הוא זורק לי במונית 'מה את אומרת נתחתן?'. לא הבנתי, פה במונית? ככה ובלי הכנה מוקדמת? לפני שש שנים אני ואסף התחתנו בטקס רפורמי. מעולם לא נרשמנו, למרות שאנחנו ידועים בציבור. אני עדין רווקה בתעודת הזהות שלי. 'יש לנו הזמנות להירשם בעיירה כמו קארי וביג שלך..'. התבאסתי.מה הוא מציע לי ככה עכשיו, מדובר באסף הגבר הכי רומנטי בעולם. בלי נעל? הארון בגדים? לא ידעתי מה הוא מתכנן", שיתפה ורטהיימר. 

״רק נרשמים..' אוקי. לקחתי נשימה ואמרתי 'יאללה', זה היה בחמישי. התמונות שאתם רואים הן מיום שישי, מהחתונה המדהימה שאסף אירגן בהפתעה מוחלטת (כן כן אני יודעת שאנחנו מגזימים). תודה לאיש שלי, שהוא כזה מענטש שמיסטר ביג צריך לקחת ממנו דוגמא. אז מה קרה ביום שישי? יופי ששאלתם. בבוקר הגיעו לביתם של בני הזוג מאפרת וצלם, שהכינו את ורטהיימר ליום הגדול. אסיה המתוקה ליוותה אותם כשהיא לבושה בשמלה של שושבינה, ואילו אימא מאיה קיבלה שמלה של ורה וונג", הוסיפה. 



כזכור, בני הזוג התחילו לצאת בשנת 2015 ונישאו לפני שש שנים בחתונה רפורמית באילת. בינואר 2020 ורטהיימר ילדה את בתם הבכורה אסיה.