במהלך סוף השבוע השחקן והזמר אריק ברמן הסעיר את הרשת לאחר שנחשף קטע קטן מראיון שלו עם קובי מידן בתכנית "סוכן תרבות" בכאן 11, ובו אמר: "אני לא מבין עד הסוף את התנועה של ה-METOO, זה קשור לזה שאני גבר אז אני אף פעם לא סבלתי מקיפוח כלשהו, אז אני לא מבין את זה עד הסוף. מהצד, כגבר, תמיד משהו שם מרגיש לא מדויק. המשב שאני מקבל בתנועה הזאת, קשור למשהו מאוד גברי, לוחמני. אני חושב שמה שלי חסר בתנועה הזאת זה נשיות או נקביות. אנרגיה נקבית, משהו רך, משהו מכיל, משהו מחבק". 

הרשת סערה בעקבות דבריו ובין היתר נכתב: "הי אריק ברמן. אני מניחה שאף פעם לא אנסו אותך. עזוב אנסו. אף פעם אף אחד לא הטריד אותך נגיד בראיון עבודה, או בשירותים של הקומה, או נניח נצמד אלייך במעלית. ואני מניחה שגם אף אחד לא אמר לך שאם לא תענה לחיזוריו לא תהיה לך קריירה, לא יהיה לך אלבום".

כעת ברמן מתנצל על דבריו וכותב: "היי כולם. בסופ"ש פורסם קטע קצר מראיון ארוך, בו לא התנסחתי כראוי. אני באמת מתנצל, מעומק הלב. הכוונות שלי היו אחרות מהצורה בה השתמעו ומדובר באופן חד משמעי בבחירת מילים שגויה. הנושא של תנועת MeToo הוא נושא חשוב ומורכב, ואני מבין כמה כואב לשמוע שמדברים עליו בצורה שגויה כמו זו שנאמרה. לרגע לא התכוונתי להקטין או לזלזל בתנועת MeToo ובשינוי שחוללה ועודנה מחוללת. מצטער אם יש מי שנפגעו מדבריי".

אריק ברמן (צילום: שוקה כהן)
אריק ברמן (צילום: שוקה כהן)