רוי רייניש הוא הדייר השני שהודח מבית "האח הגדול", יממה בלבד אחרי מאיה. פחות מיממה אחרי שיצא מהבית מאוכזב ומופתע, תפסנו את רייניש לשיחה אישית וניסינו לברר עד כמה הקשר עם לין אלפי היה אמיתי, והאם הוא מתכוון לחכות לה שתצא מהבית.

עד כמה הופתעת מההדחה?
"הופתעתי הכי הרבה שאפשר. לא צפיתי שזה יקרה בשלב הזה. אני מאוד מבואס, אני חושב שלא הבאתי את רוי מספיק, אבל גם שומר על פרופורציות ושמח לחזור לשגרה שלי למשפחה ולעבודה שלי אני מאמין שהכל לטובה".

עברו פחות מ-24 שעות מרגע ההדחה, הספקת לראות את הפרקים כדי להבין איך הדברים נראו מבחוץ?
"עוד לא הספקתי לראות, ראיתי אולי פרק או שניים. בהמשך השבוע אני אראה את שאר הפרקים. מרגע שהודחתי ישר נסעתי הביתה עם אחותי, אמא שלי ישנה, הלכתי לישון וקמתי הבוקר בשש ישר להמשך לו"ז של ראיונות".

למה לדעתך הודחת?
"אני חושב שהייתי בין הדיירים הדומיננטיים בבית אבל הדומיננטיות שלי הייתה חזקה מדי. הטעות שלי הייתה שנכנסתי לקשר יותר מדי מהר. זאת הסיבה שהודחתי. בגלל שמיהרתי מדי להיכנס לקשר דביק לא הספקתי להביא את עצמי לידי ביטוי בשלב כה מוקדם בתוכנית. אלמלא הזוגיות הייתי יכול להשקיע בלפתח קשרים עם דיירים אחרים ולדבר יותר על עצמי והייתי מביא את עצמי ליותר ביטוי. קפצתי ראש מוקדם מדי לקשר".

רוי רייניש (צילום: ללא קרדיט)
רוי רייניש (צילום: ללא קרדיט)

אנשים הרימו גבה על הקשר שנרקם כבר בערב הכניסה לבית, עד כמה הוא היה אמיתי?
"אני יכול להבין למה אנשים חשבו שזה פייק, אבל זה היה קשר אמיתי מבחינתי. כל אחד יכול לחשוב מה שבא לו. גם ראו את זה עליה שהיא מרגישה ורוצה. אני לעומתה יותר אדיש, ולא קל לי להראות רגש בזמן כל כך קצר כמו שלה קל. גם בחוץ אם אני מתחיל קשר לוקח לי זמן להראות רגש".

היו לך רגשות כלפיה?
"הייתי הכי אני בזוגיות הזאת, זה לא היה משחק, זה היה אותנטי, היה לי כיף. אני לא יכול להגיד שהיו לי רגשות, כי זה מוקדם לי, זה אני זה רוי, לוקח לי זמן להרגיש וזה היה פשוט מוקדם מדי בשבילי".

הייתה ביקורת שהיא כפתה את עצמה עליך. הרגשת את זה ?
"אני אשקר אם אגיד שלא הרגשתי שהיא כפתה את עצמה עליי, אנחנו מאוד שונים יש פער בבגרות שלנו".

למה זה לא עבד ביניכם?
"קלטתי שהיא קוראת סיטואציות שונה ממני, ודיברתי על זה שיש בינינו פער, כל דבר קטן היא לקחה קשה, הייתי נכנס לחדר ורואה  אותה בוכה עם עשרה אנשים סביבה שכועסים עליי, הבנתי שכנראה יש בינינו פער גדול מדי. לא באמת הצלחתי להכיר אותה ואחרי כמה ימים בבית ראיתי דברים שאני פחות אוהב וכשדיברנו על זה, זה כבר היה מאוחר מדי. אם היה לנו עוד כמה ימים אולי היינו מצליחים לשפר את זה".

לין אלפי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
לין אלפי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

אולי הודחת כי נפרדת ממנה וחזרת אליה, ולא היית סגור על עצמך ולאו בהכרח בגלל הכניסה המהירה לקשר.
"לדעתי זה רק בגלל שנכנסתי לקשר מהר מדי, ועל זה הכל קם ונפל. נכנסתי לבית וישר זה הפך לרוי ולין ובאתי כאינדיבידואל ורציתי שיכירו אותי ובגלל הפזיזות שלי לצערי זה לא קרה. שני אנשים הפכו לאחד ביום. אני חושב שרק הורדתי לעצמי נקודות זכות. גם אמרתי לה שאני חושב שבגלל הדבר הזה אחד מאיתנו ילך מוקדם מהצפוי".

אתה מתכוון לחכות לה כשהיא תצא מהבית?
"אני מתכוון לחכות לשיחה שלי ושלה שתהיה ניטרלית בארבע עיניים, אחרי שהיא תצא מהבית. אני יודע שאני ארצה לפגוש את לין, אני את המסע שלי בבית סיימתי אני אחכה לפגוש אותה כשהיא תצא ואנחנו ניפגש ונדבר על הכל".

כלומר יש סיכוי שאפילו עם הפערים שציינת, תהפכו לזוג בחוץ?
"כן, יש סיכוי שנהיה זוג. מה שלא ראו על המסך לפחות לא הקטע המלא, זה שלי וללין הייתה שיחה מאוד טובה לקראת הסוף, ולין קיבלה את הביקורת שלי ורצתה לשנות ולתקן. הייתה לנו תקשורת טובה וביומיים האחרונים מאוד התקרבנו , גם ראו שהתנשקנו כשיצאתי מהבית וזה אומר המון".

אם עסקינן בנשיקה, יש קטע לא נעים לצפייה אמש, כשהדפת ממך את לין שניסתה לנשק אותך רגע לפני ההדחה?
"זה היה רגע שגם אני לא נהניתי לראות, אם הייתי חוזר אחורה הייתי עושה אחרת, הייתי לחוץ ומתוח הגעתי למצב שלא חשבתי שאני יודח כל כך מוקדם. אני גם סובל מבעיות קשב וריכוז והייתי בתוך עצמי וכל אחד שהיה קופץ עליי ככה הייתי מגיב אותו דבר".

אז זה אומר שאתה כרגע לא פנוי כי אתה מחכה ללין בחוץ?
"אם הייתי נשאר יותר זמן בבית אז כנראה שהייתי מחכה לה, אבל זה היה קצר מדי ולכן כרגע אני מגדיר את עצמי כרווק".

על מה אתה מתחרט ?
"מתחרט על הכניסה המהירה לזוגיות. חד משמעית, זה הדבר היחיד שהייתי עושה אחרת".

רוי רייניש (צילום: מיכאל טומרקין)
רוי רייניש (צילום: מיכאל טומרקין)