הזמרת נועה קירל התייחסה בריאיון שעלה שלשום (שני) לשמועות שהיא עברה טיפולים קוסמטיים לקראת האירוויזיון, והכחישה אותם נמרצות כשטענה שהיא לא עושה בוטוקוס וחומצה היאלרונית בשפתיים, כי היא עדיין צעירה. אלא שהפרטנרית של הזמרת נרקיס מ"רוקדים עם כוכבים" מישל ריאבוי, לא ממש האמינה לה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

משתתפת "רוקדים עם כוכבים" נגד נועה קירל (צילום : אינסטגרם)

בסטורי ששיתפה הלילה (רביעי) בעמוד האינסטגרם שלה, היא יצאה נגד דבריה השקריים של קירל, לטענתה, ואמרה: "אני שרופה על כל דבר שנועה קירל עושה, אבל היא עושה, היא עושה שפתיים, היא עושה בוטוקס, אני לא אכנס לאיך רואים את זה כי זה לא הפואנטה".

בהמשך הסבירה: "זה בסדר שהיא עושה את זה, כי אם את כבר התפתחת, עברת את גיל ההתבגרות, מפריע לך משהו, את חשה חוסר ביטחון לגביו ואת רוצה לשנות את זה, וזה הדבר היחיד שיגרום לך להרגיש שלמה עם עצמך, לבריאות, זה בסדר גמור כל עוד זה נעשה בטעם טוב, ואצל נועה קירל זה נעשה מצוין". 

נרקיס ומישל ריאבוי  (צילום: שי פרנקו)
נרקיס ומישל ריאבוי (צילום: שי פרנקו)

אלא שלא הכל ורוד, ולריאבוי גם הייתה ביקורת נוקבת בעניין: "מה שלא בסדר זה להכחיש. ולהגיד אני צעירה מדי, זה יוצר סטיגמה וחוסר ביטחון אצל בחורות אחרות שרואות את זה. גם קיילי ג'נר הייתה מכחישה בעבר שהיא עושה שפתיים, זאת תופעה שחוזרת על עצמה, וזה גרם גם אצלי להמון סטיגמות סביב הדבר, שאי אפשר לשנות שום דבר בעצמך ולא צריך. אם אין מה לשנות אל תשנו. יש אנשים עם חוסר בטחון וזה בסדר לשנות בטעם טוב, לא להכחיש".