עשור אחרי צאת הסרט, ולמעלה מ-17 שנים מאז שירדו משידור, לפני כשנתיים חזרו הבנות של "סקס והעיר הגדולה" לסדרת ההמשך "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל", הפעם בלי סמנת'ה האגדית. בסדרה מככבות שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דיוויס וסינת'יה ניקסון. הסדרה עוקבת אחרי שלושתן בעוד הן מנסות לצלוח את המסע מהמציאות המורכבת של החיים בגיל 30 למציאות העוד יותר מורכבת של החיים בגיל 50.

השבוע נפתחה תערוכה מיוחדת לכבוד הסדרה - וכוכבת ישראלית אחת הגיעה לשחזר בה את הסצנות האגדיות. הדוגמנית והשחקנית דר זוזובסקי ע״י HBO וחברת HOT לבקר בתערוכת פופ אפ שנפתחה לארבעה ימים בלבד בסוהו בניו יורק לכבוד העונה החדשה של סקס והעיר הגדולה ("פשוט ככה") וחגיגות 25 שנה למותג האהוב.

דר זוזובסקי על סט "סקס והעיר הגדולה" ( באדיבות HOT) (צילום : באדיבות HOT)

הכוכבת הישראלית הנרגשת זכתה להצטלם בכל המקומות האייקונים שכיכבו בסדרה משנות ה-90 וה-2000: בחדר השינה של קארי (שיחזור מדויק של דירתה הניו יורקית…), על המדרגות המפורסמות בכניסה לדירה, בחלון הדירה כותבת טור כמו קארי לצד השמלה האייקונית מהפתיח של הסדרה ועוד.

עוד נכחו בתערוכה כוכבות הסדרה שרה ג’סיקה פרקר (קארי), כריסטין דיויס (שרלוט), סינתיה ניקסון (מירנדה), מי שנעדה מהתערוכה, כמו גם מהסדרה היא קים קטרל שגילמה את דמותה של סמנתה ג'ונס. העונה השניה של ״פשוט ככה״ (״סקס והעיר הגדולה״) תשודר בלעדית ב HOT במקביל לשידור בארהב החל מה 22/6.

דר זוזובסקי  (צילום: באדיבות HOT)
דר זוזובסקי (צילום: באדיבות HOT)

דר זוזובסקי  (צילום: באדיבות HOT)
דר זוזובסקי (צילום: באדיבות HOT)