ביום שני השבוע התקיימה בכלא גלבוע החתונה של שמעון (שם המשפחה סודי - לג"ש) ולי אבוטבול, הבת של אסי, שמרצה עונש מאסר של 18 שנה שנגזר עליו לאחר שהורשע בניהול ארגון פשיעה. לאחר שבקשתו לצאת לחופשה לכבוד חתונת בתו נדחתה, ביהמ"ש אישר לבתו להתחתן לפי נוהל "חתונת אסיר בבית הסוהר".

עו״ד מוטי אזולאי, עורך דינו של אבוטבול, מסר בתגובה: ״אני חייב לומר שתגובת שירות בתי הסוהר, לשלול כל חלופה שהוצעה כדי לאפשר לאסי אבוטבול או בני משפחתו לחגוג את חתונת בתו היקרה, הייתה מצד אחד מאכזבת מאוד, ומהצד השני - די צפויה״.

אסי אבוטבול  (צילום: פלאש 90)
אסי אבוטבול (צילום: פלאש 90)


> לרגל היום הבינלאומי להעלאת המודעות לטרשת נפוצה, קיימה חברת נוברטיס, יחד עם עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה, סדנת אפייה על טהרת הצבע הכתום המזוהה עם המחלה. את סדנת האפייה העבירה הקונדיטורית ומנחת תוכנית האפייה, קרן אגם, לעשרות חולים בביתה שביפו. אפו ונאמו, בין השאר: פרופ' ענת אחירון, מנהלת המרכז לטרשת נפוצה שיבא תל השומר, וד"ר שלמה פלכטר, יו"ר העמותה.

> בחמישי האחרון חגגו בכירי מליסרון, כולל המנכ"ל אופיר שריד, את השקת שדרת הקניות החדשה במתחם עופר בילו סנטר שנפתחה בהשקעה של 65 מיליון שקל, וגם את פתיחת חנות הקונספט החדשה של מותג הספורט נייקי.

עומר אוגולניק, לירון חיים ואופיר שריד (צילום: ניר פקין)
עומר אוגולניק, לירון חיים ואופיר שריד (צילום: ניר פקין)

> תוארי ד"ר לשם כבוד מטעם אוניברסיטת רייכמן הוענקו לליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר מליסרון, לדורין ודיוויד אריסון, לג'ניפר וסקוט טובין, לרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי, ולמנכ"ל גוגל ישראל, ברק רגב.

אוריאל רייכמן וליאורה עופר  (צילום: איתי לווינשטיין)
אוריאל רייכמן וליאורה עופר (צילום: איתי לווינשטיין)