דנה זרמון שיתפה תיעוד שלה ברשתות החברתיות רוקדת עם חולצת בטן וחצאית קצרה, יחד עם חברתה הטובה בר זומר ההריונית. אלא שיש עוקבים שלא הצליחו להבין איך היא מרגישה ביטחון עם הגוף שלה, בטענה שהוא "סביר". 

דנה זרמון ובר זומר באירוע (צילום : אינסטגרם)

בהודעה שקיבלה מאחת מהעוקבות שלה, כוכבת הרשת נשאלה: "מאיפה הביטחון העצמי המטורף לאישה מאוד יפה, אך עם גוף סביר, אין רגעי משבר?". בתגובה, זרמון בחרה לענות בסבלנות והסבירה: "יכולתי להתעלם. אני יודעת שזאת לא תגובה שנכתבה מזדון או רצון להעליב אלא ממקום אמיתי של אמונה שאם הבטן שלה לא שטוחה כמו קיר והצדדים שלה זזים יחד איתה כשהיא רוקדת, והיא אשכרה מרשה לעצמה לחשוף את זה מול העולם ולהתלבש ולרקוד איך שבא לה, זה מראה תלוש מהמציאות".

"אני חושבת שהגוף שלי מושלם, אני אוהבת כל חלק בו, בין אם הוא שטוח פחות או יותר, רוטט פחות או יותר. ברור שיש רגעי תסכול אם אני לא נכנסת לבגדים שבא לי, או שאני מרגישה אי נוחות בתקופות כאלו ואחרות בחודש. אבל בסוף אני ממש אוהבת את עצמי ואיך שאני נראית, ואת מה שהגוף הזה גורם לי להרגיש. ואין לי זמן לבזבז על תסכול מיותר, כמו מספר מידה או צורה. להיכנס לאובססיה על דבר כל כך שטחי ושולי, זה מיותר ומבאס. מותר לכן להראות איך שאתן ולהיות מי שאתן, גם אם אתן לא XS או בלונדיניות עם עיניים כחולות, אתן ממש לא רק סבירות".

דנה זרמון על המשקל שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה זרמון על המשקל שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)