גל גדות נמצאת בשיאו של מסע הקידום לסרט החדש של "heart of stone" שאמור לתת פייט לסדרת סרטי ג'יימס בונד המיתולוגית. הכוכבת ההוליוודית שלנו, מבלה את הימים האחרונים בברזיל יחד עם שאר הכוכבי הסרט המצופה של נטפליקס, ג'יימי דורנן (50 גוונים של אפור) ואליה בהאט, אחת השחקניות הגדולות ביותר בבוליווד. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Netflix US (@netflix)

בין מפגשי מעריצים וראיונות לכל כלי תקשורת אפשרי, עצרה רגע גדות כדי לחגוג את יום האב שחל אתמול (ראשון) והודתה לבעלה ב-15 השנים האחרונות, ירון ורסנו: "יום האב שמח לכל האבות המדהימים שם בחוץ. אני ברת מזל שיש לי את ירון כאבא לבנות שלי. לא יכולתי לבקש אבא שהוא מודל לחיקוי וכיפי כמוך. אנחנו אוהבות אותך בייבי. אתה הסלע שלנו, המצפן שלנו והלב שלנו. 555".

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

אל הברכה המרגשת הזאת, צירפה הכוכבת ההוליוודית שלנו תמונות משפחתיות של המשפחה היפה שלה, ובעוד כבר התרגלנו לראות את הבנות הגדולות אלמה (11) ומאיה (6), שאפילו הופיעו לרגעים ספורים בסרט השני של וונדר וומן שיצא בשנת 2021 , את הבת הקטנה דניאלה שתחגוג בסוף החודש יום הולדת שני, גדות ממעיטה לחשוף, ומה נגיד לכם? נמסנו.

בתמונה הראשונה שהעלתה, נראית המשפחה הפוטוגניות בטיול בטבע כשורסנו מחזיק את דניאלה הקטנה שמוטטה אותנו לגמרי, וזו הפעם הראשונה שגדות חושפת את פרצופה באופן מלא מאז שזו היתה בת פחות מחודש לפני כשנתיים.

TMI ישמחו שבכל יום נציין את יום האב אם אלה התמונות שאנחנו הולכים לקבל מעכשיו. 

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)