בפרק האחרון של "האח הגדול", ששודר ביום ראשון האחרון, קיבלנו הצצה לחלק מהדברים שקרו אחרי לכתו של המודח השלישי של הבית, עידן מורד. לטענת חלק מהדיירים, אחת הסיבות להדחתו של מורד הייתה "התעללות" שעבר בתוך בית האח, כאשר האצבע המאשימה הופנתה בין היתר גם אל משתתף העונה גיא איתן

איתן ספג אין ספור תגובות ברחבי הרשתות החברתיות, אלא שכידוע לא יכול לענות למבקרים מתוקף היותו סגור בבית המדובר ביותר במדינה. לכן, בני משפחתו החליטו לעשות מעשה וגוננו עליו מהדברים הקשים שנכתבו. בפוסט שהועלה בעמוד האינסטגרם של איתן, המשפחה הציגה רצף תמונות - הראשונה משקפת את גיא בתוך הבית, ואילו לטענתם השנייה משקפת את כל חייו טרם נכנס לריאליטי ואילו השלישית את "גיא באמת". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Guy Eitan (@guy_eitan)

בהקלטה ששלח המודח למשפחתו של גיא, הוא דיבר עליו טובות ושלח את המסר שביקש להעביר לאחותו: "אני מקיים את הבקשות שכולם נתנו לי, אחת הייתה מגיא, הוא אמר לי לשלוח לך הודעה ולהגיד לך שהוא אוהב אותך, מתגעגע אלייך, את יקרה לו מאוד, הוא מדבר עלייך מלא". "הוא רוצה שתסעי לשם ותצעקי לו עם המגפון... מגיע לו כל האהבה שהוא יכול לקבל, גיא הוא וואו, איזה בן אדם, בין הדמויות היותר מסקרנות שפגשתי בחיים שלי, שתדעי שיש לך אח שהוא יהלום לא נורמלי. אז מלא אהבה".

בפוסט שכתבה המשפחה הוסבר: "עידן, הדייר שהודח. ביוזמתו האישית ב ל ב ד שלח שלוש הודעות קוליות בהן מדבר בשבחו של גיא בגילוי לב כן ואמיתי. כן כן, אותו עידן שנטען שגיא התעלל בו והתנהג כלפיו בבריונות ובאלימות מילולית קשה". עוד הוסיפו: "הטוב תמיד מתגלה, אתם יכולים להגיד הכל. לקחנו בחשבון - שתיכנסו לנו לסלון, לקרביים, לנבכי הנפש, שתשפטו, שתבקרו, שתאהבו ותחבקו. אבל אם יש משהו שלא נשתוק לו - זה רצח אופי. מסע ההתססה, ההשחרה, הפילוג וה׳שחיטה׳ שעושים לו - לא יהיה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עידן מורד, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
עידן מורד, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

בהמשך כתבו: "בתחילת העונה גיא אמר שאמא לא מגדלת באותה הצורה כמו אב, אמירה שנובעת מתוך מקום שבו מגיל קטן גיא גדל עם אבא שלי, בדירת רווקים קרירה ותל אביבית עם בירות במקרר וטייק אוואי מלפני שלושה ימים. מה הפכו מזה? גיא הומופוב! שוביניסט! פרימיטיב! אוגה בוגה!!!!". 

"גיא מקבל ומכבד כל אדם באשר הוא!!! כשגיא מתחילת העונה דיבר טובות, הרים לסתיו בלי הרף ורק הרעיף מחמאות (בזמן שכולם רבו איתה) אף אחד לא אמר כלום ובצדק, אולי כי אין זה חריג או ייחודי בסה״כ עושה הוקרת הטוב ומעריך את האדם שמולו. אך מאז שהמשפט הראשון שסתיו אמרה בבית היה - ׳גיא שלי לא לגעת בו׳ וגיא הבהיר שהוא לא מעוניין - החל מסע ציד כלפיו".

"תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר. הצדק עוד יצא אל האור המסע שלך לא נגמר כאן! נסענו עד אלייך לצעוק לך. הרעדנו את הגבעה, הערנו את הבית. עד סוף העולם בשבילך, תנשום עמוק כולנו מאחורייך. אנחנו, צבא האמת הנצחי שלך".