תמונה ששיתפה אורטל עמר מחופשה חלומית עם מיכל הקטנה עוררה תגובות נוקבות מצד העוקבים שביקרו את משקל גופה הרזה של כוכבת הילדים וטענו שהיא סובלת מהפרעות אכילה ואנרוקסיה. כעת מתייחסת מיכל הקטנה לתגובות הקשות בפוסט חד משמעי.

אורטל עמר ומיכל הקטנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורטל עמר ומיכל הקטנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"זה נושא שמלווה אותי במשך שנים, אך ורק בגלל המראה החיצוני שלי החלטתי במקום להתעצבן ולקחת ללב, לראות בזה הזדמנות לעשות משהו טוב", פתחה כוכבת הילדים ופתחה דף חדש: "נעים להכיר אני מיכל הקטנה, לא סתם קוראים לי ככה, תמיד הייתי קטנה, תמיד הייתי רזה, לא משנה עד כמה הפגנתי יכולות גבוהות בשיעורי ספורט וריקוד, שמרתי על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, תמיד שפטו את מבנה הגוף שלי, ושאלו למה אני לא אוכלת. חרצו את גורלי שלעולם לא אצליח להביא ילדים לעולם ובטח אין לי בכלל מחזור".

"התייאשתי מלנסות להוכיח לעולם מי אני ומה אני, למרות שהיו ימים שלא הצלחתי לגרד את הביטחון שלי מהרצפה. בתור אדם ציבורי שסופג כבר שנים אלימות מילולית מאנשים זרים, לקרוא לי "אנורקסית?" שאנורקסיה זאת מחלה, הפרעת אכילה מאוד מאוד קשה. נשים ואנשים נאבקים במחלה ואף איבדו את חייהם. למזלי אין לי הפרעת אכילה, זה מבנה הגוף שלי. אני מנהלת אורח חיים בריא, שומרת על בריאות ואחראית על שישה ילדים. מאמינה שאהבה עצמית, זו הדרך היחידה לאהוב באמת ובתמים. מאחלת לכולם להתעסק בחיים של עצמם ולהפסיק לחרוץ גורלות ולשפוט".

מיכל הקטנה על משקל גופה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה על משקל גופה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)