בשנים האחרונות רבים מקשרים את דמותה של מאיה ורטהיימר עם תוכנית ריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" אותה היא מנחה, אך מעטים מכירים את סיפורה האישי, והמשבר הקשה שחוותה בגיל 17.

בהצצה לגולשי TMI, לתוכנית החדשה "ארוחה של החיים" עם השף ענר בן רפאל פורמן, שתשודר הערב בשעה 22:00 ב- כאן 11, המגישה והשחקנית, מאיה ורטהיימר, חושפת תאונת דרכים שעברה בגיל 17 והשיקום הקשה שהייתה צריכה לעבור אחריה. 

מאיה ורטהיימר על תאונת הדרכים שעברה בצעירותה (צילום: מתוך "ארוחה של החיים", באדיבות כאן 11)

"זו הייתה הפעם הראשונה שנחשפתי למשהו... אני אפילו לא רוצה להגיד את זה... למשהו שהוא כמו רוע", סיפרה ורטהיימר. "הייתי עם עוד ארבע חברות שלי וחיכינו לאחד ההורים שיבואו לאסוף אותנו מנמל קיסריה. הייתי בכיתה י"ב בתחילת השנה".

"ואז הגיע רכב, והייתה פניה לפנינו שהייתי בטוחה שהוא הולך לפנות, אבל הוא פשוט לא פנה ופגע בנו", הוסיפה המגישה. "פורקתי, שברתי לו את השמשה, צד ימין שלי רוסק. ואני זוכרת שביקשתי שיזיזו אותי מהכביש, ושיקראו לאמבולנס, ואז אני זוכרת שאמרו 'לא צריך אמבולנס', ופשוט ברחו".

מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"זה היה נורא, זה היה נורא... והשיקום על הכיסא גלגלים, והשיקום אחר כך. אתה לא יכול לעשות כלום, אתה לא יכול להתקלח לבד, אחותי ואמא שלי וחברות שלי או אחיות של הבית חולים מקלחות אותי. אמא שלי שמה לי גומי בכל המכסניים כדי שיוכלו להלביש אותי. אז אתה לומד להעריך את זה שאתה יכול לקום בבוקר, ולהעביר את השיער מאחורי הראש ולהדליק את המזגן עם חם לך. אתה לומד להעריך הכל, הכל. העובדה שאני יכולה לשבת פה, מולך... לדבר איתך, היא כל כך  לא מובנת מאילו, מכל כך הרבה סיבות. אני לא בטוחה מי מפה קם בבוקר ואומר 'וואו, איזה מזל שאני יכול לזוז, שאני יכולה לשבת פה זקופה, רגל על רגל".

השף המוערך, ענר בן רפאל פורמן, מארח ומתרגם את תחנות חייהם ורגשותיהם של האורחים והאורחות, למנות מיוחדות שיכין עבורם. מנות מרהיבות ומלאות משמעות, שמעולם לא הכין לפני כן, וגם לעולם לא יכין עוד. המנות תופסות את האורחים לא מוכנים: הם דומעים, צוחקים, משתפים ובעיקר מתפעלים מהווירטואוזיות של השף.