בשבת האחרונה השיקה נסרין קדרי את מופע הלייב הגדול שלה בהיכל מנורה, לציון החזרה לבמות אחרי שנה מאוד אינטנסיבית של חתונה, היריון, לידת בנה הבכור, דוקו ריאליטי "נסרין אגדה  והשתתפותה ב"רוקדים עם כוכבים". ימים ספורים לאחר מכן, הופיעה על אותה במה בהיכל מנורה הזמרת עדן בן זקן שציינה עשור של עשייה במוזיקה בהופעת ענק של 360 מעלות. 

שני המופעים האלה היו צעד מאוד חשוב ומשמעותי בקריירה של הזמרות קדרי ובן זקן ולא עוד מופע רגיל. אממה, חברם הטוב והמקורב של הזמרות, עומר אדם, לא הגיע לאף אחת מההופעות החשובות. בסביבתם של הזמרות הרימו גבה על היעדרותו של הזמר, שהוזמן כאורח כבוד, אך בחר שלא להגיע. לקדרי נרשמה נציגות של בני משפחתו של אדם, כשאחו גל ורועי ואימו של הזמר שרון אדם, הגיעו להופעה. 

עדן בן זקן ובנה מישל (צילום: ניר אמיתי)
עדן בן זקן ובנה מישל (צילום: ניר אמיתי)


גורמים בתעשייה טוענים שהזמר ביקש שיוקצה לו בוקס מיוחד במנורה, תא פרטי בו יוכל לצפות במופע, כי לא רצה לשבת יחד עם הקהל כולו. 
אלא שבהיכל מנורה לא ניתן לקבל תא פרט, ולכן בחר הזמר שלא להגיע. לא ברור האם זאת הסיבה האמיתית שעומר אדם נעדר מהופעתן של שתיים מחברותיו הטובות, כי אנשיו של הזמר לא הכחישו ולא אישרו את הדברים. מה שבטוח שלא מעט אנשים בסביבתן של הזמרות הרימו גבה על היעדרותו.

מטעמו של עומר אדם לא הגיבו לידיעה.
מטעמה של נסרין קדרי לא הגיבו לידיעה.
מטעמה של עדן בן זקן לא הגיבו לידיעה.

נסרין קדרי (צילום: ארן חן צלמים)
נסרין קדרי (צילום: ארן חן צלמים)