הנה דבר עצוב וכואב שלא פורסם על סתיו קצין, המתמודדת הכי בולטת בעונה החדשה של "האח הגדול". ב־2016 נהרג אביה, יצחק, בתאונת צניחה במהלך טיול בדרום אפריקה. קצין ז"ל, בן 61 במותו, היה סוכן נדל"ן. לערוץ היו־טיוב שלו העלה סרטונים רבים מצניחות שביצע בארץ ובעולם.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סתיו קצין (צילום: מיכאל טומרקין)
סתיו קצין (צילום: מיכאל טומרקין)

ליאור קיי, הנמנה עם אלו החולמים להיכנס לנעליו של רון חולדאי לאחר הבחירות המוניציפליות בסתיו הקרוב, כינס במרכז עינב את “המועצה האלטרנטיבית" בראשותו, לדיון במה שהגדיר כ"נושא הכי קריטי לעיר: הרכבת הקלה והמטרו". הדיון עסק בשאלה: האם מדובר בפרויקטים הכרחיים או שיש אלטרנטיבות שאליהן ניתן להסב את התקציב האדיר, לטובת פתרון בעיות אקוטיות? את הדיון המלומד פתח, איך לא, ידיד המערכת האדריכל הססגוני ישראל גודוביץ'.

ישראל גודוביץ' (צילום: אלוני מור)
ישראל גודוביץ' (צילום: אלוני מור)

גודוביץ', אליך.
״אולי סוף־סוף יבינו איך הוליך חולדאי את העיר ותושביה באף, מיום שהתפטרתי מתפקידי כמהנדס העיר עקב אישורו במחטף של פרויקט הרכבת הקלה. זו לא נקמה, זה ניסיון להציל את העיר מעונש בלתי הפיך ברגע האחרון. זה עדיין אפשרי".

מעיריית ת"א נמסר: ״אין טעם להגיב לכל מעשייה של גודוביץ', שכיהן מספר חודשים בלבד כמהנדס העיר לפני כ־24 שנים״.

ליאור קיי, אחרי שחפרו את כל העיר אתה רוצה לבטל את הרכבת הקלה והמטרו?
“פתחנו מסורת של פרלמנט אלטרנטיבי למועצת העיר שמתחבאת מאחורי זכוכית משוריינת לתושבים. כשאהיה ראש העיר אני מתחייב להחזיר את דיוני מועצת העיר למרכז עינב, שם יהיה מגע ישיר בין התושבים לנבחרים, גם אם תהיה מחאה. בדמוקרטיה מועצת העיר תספוג את זה".