הבלשן הסקסי ושובר הלשונות והלבבות, אבשלום קור, חבק לפני כשבוע את נכדתו ה־27. שמה ראשית קור.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אבשלום קור (צילום: מירי צחי)
אבשלום קור (צילום: מירי צחי)

עידית וישראל זיו, אלוף במיל׳ וכיום איש עסקים ופעיל ציבורית ותקשורתית, עזבו את ת"א והתפנו להתיישב בשדה ורבורג. הבית המשופץ, כולו עם ארומה של טוסקנה, ממוקם בחלק בשם “תל אשר" במושב. מדובר במקום שהיה חווה חקלאית ישנה שהוקמה בראשית המאה הקודמת. בעבר התגורר בה רא"ל יעקב דורי ז"ל, מפקד ההגנה והרמטכ"ל הראשון של צה"ל.

בהמשך מתכוון זיו לערוך במקום טקס הנחת אבן פינה לזכרו של דורי, שהוא מבחינתו של זיו “רמטכ״ל נשכח, שלא זכה לאזכורים והנצחות כפי שהיה מגיע לו". לחנוכת הבית בשישי האחרון התייצבה גוורדיה נכבדת מהמילייה העסקי, הפוליטי הצבאי והתקשורתי, כמו המיליארדר איל וולדמן, מוטי רייף, בני גנץ, אהוד אולמרט, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, האלוף במיל׳ עמוס ירון ועוד רבים וטובים מבוני הארץ. המזון: שווארמה ובשר על האש.

ישראל ועידית זיו (צילום: פרטי)
ישראל ועידית זיו (צילום: פרטי)


עומר נודלמן, שצפויה להתחתן בקרוב, הגיעה לסניף הבוטיק החדש של טבע נאות במרכז שוסטר ברמת אביב עם ידיד קרוב כדי לבחור לעצמה נעליים לחתונה מתוך קולקציית נעלי הכלה של המותג, בשיתוף עם מעצב האופנה אלון ליבנה.

עומר נודלמן (צילום: איציק בירן)
עומר נודלמן (צילום: איציק בירן)

במהלך אירוע שעסק בנושאי מאבקי הקהילה האתיופית לאורך ההיסטוריה, התבשרו מנכ"ל מרכז מורשת יהדות אתיופיה נפתלי אברהם והיו"ר היוצאת ומדליקת המשואה ד"ר שמחה גתהון על נוכחותו בקהל של אירווין קוטלר, לשעבר שר המשפטים הקנדי, ידיד ישראל ידוע לאורך השנים, שכיבד בנוכחותו את האירוע.

נפתלי אברהם, אירווין קוטלר ושמחה גתהון (צילום: זוהר ווסה)
נפתלי אברהם, אירווין קוטלר ושמחה גתהון (צילום: זוהר ווסה)

שלי חושן, 92, המנכ"לית והמייסדת של אגודת יד ביד, ומי שהקימה את הבתים החמים ואת מוקד “אוזן קשבת", חגגה 40 שנים לאגודה בערב התרמה ייחודי בהיכל התרבות, במסגרת ערב גאלה למחזמר החדש “צלילי המוזיקה". חושן נפגשה עם שחקני ההצגה עוז זהבי, רויטל זלצמן, טוביה צפיר ועדי הימלבלוי.

שלי חושן ועוז זהבי (צילום: רפי דלויה)
שלי חושן ועוז זהבי (צילום: רפי דלויה)

פסטיבל צמי"ד (צרכים מיוחדים) התקיים בשבוע שעבר בירושלים בהשתתפות אגם בוחבוט, מוטי פרנסיס ועשרות אומנים עם מוגבלות, בסימן “מסירים את חומת חוסר ההיכרות".