כבר זמן רב שלא ראינו את פניה של קורין גדעון על מסך הטלוויזיה, בין אם זה בפתח תכנית "האח הגדול" או תוכניות שונות בקשת 12. מי שהייתה מנחת טלוויזיה אהובה וביקרה אותנו ממסכי הטלוויזיה לפחות שלוש פעמים בשבוע, חושפת לראשונה את הסיבה למה עזבה את התחום, והיא עשתה זאת במסגרת סרטון בטיקטוק לעשות אלפי עוקביה.

בתשובה ארוכה ומנומקת, תוך התארגנות קלילה להמשך יומה, סיפרה גדעון על הרגע בו הבינה שאיבדה את עבודתה: "אני לא מפסיקה לקבל שאלות איפה אני ולאן נעלמתי. מה שקרה זה שלפני שנתיים וחצי איבדתי את העבודה שלי בטלוויזיה. הגעתי לשם בגיל 21 אחרי גל"צ, הגשתי את גיא פינס ואחרי שנה הנחיתי את "האח הגדול", שזו הייתה התוכנית הכי גדולה בטלוויזיה עם 40% רייטינג ומיליון וחצי צופים כל ערב - ואני הייתי סטודנטית בת 23 שמנחה בשידורים חיים, חוויה מטורפת ומדהימה".

היא המשיכה: "אחרי זה עשיתי עוד עונה של האח הגדול ובעצם התוכנית עברה לרשת ואני לא יכולתי לעבור לשם, כי הייתי בחוזה בקשת. אז לירון וייצמן התחילה להגיש את התוכנית ואז גם גיא זוארץ הצטרף. מה שקרה זה שאני הגשתי עוד תוכניות", וציינה כדוגמא את "בייק-אוף", "דייט ראשון" ואת "2025", שנכשלה. "אם היא הייתה מצליחה אולי עוד הייתי בטלוויזיה. לאחר מכן התוכנית "אנשים" גם ירדה ולי נגמר החוזה".

@corringideon

פותחת את הלב על השאלה הכי נשאלת ♥️

♬ צליל מקורי - Corrin Gideon

"היה לי חוזה טאלנט, שמשלמים בו גלובלי בשביל להגיש תכוניות בערוץ, יכולים היו לחדש לי, יש כאלו שחידשו להם וכנראה בי לא היו מעוניינים", הדגישה, "זה קרה לי בגיל 28, בלידה של הבת הראשונה שלי, חשבתי שזה יימשך לכל החיים ואז לא היה לי כלום. היה לי תואר במשפט, אז תמיד יכולתי להגיד שזה מה שאני אעשה. ואז החלטתי לתת בראש ברשתות החברתיות. ניסיתי לחזור לטלוויזיה וזה לא עבד אבל לפעמים צריך לדעת לשחרר. חשבתי שזה הדבר הכי גרוע, הרגשתי אבודה, תקופה ממש לא קלה והחלטתי לעשות מה שאני יכולה ברשתות".

לבסוף, הסבירה: "ראיתי שהדבר הזה שנקרא אינסטגרם הוא כמו הערוץ שלי, אף אחד לא יחליט לי על הפרנסה שלי, אף מנכ"ל לא יקבע אם אנשים נהנים, אז זה מעולה ואני נהנית מזה. אם הייתי מנחה בטלוויזיה לא הייתי מביאה שני ילדים בשנה וחצי, אני לא אשקר, זה לא היה קל. ואם יש לי משהו להגיד, שישמע קלישאה, הכל לטובה. אם הייתי רוצה לחזור לטלוויזיה? אולי, אני לא פוסלת שום דבר. הציעו לי לא מזמן לחזור והייתי שמחה להגיד למנכ"ל קשת, שנתיים אחרי שיצאתי משם, לא. זה משחרר ועשו לי טובה".