השחקן שלומי יפרח שחזר למסך בעונה השנייה של "השוטרים", משתף פוסט אמיץ בו חושף כי אביו ריצה עונש מאסר בכלא. החשיפה מגיעה בעקבות צילומי העונה החדשה, שהעלו בו זיכרונות עבר פחות יפים.

אתמול, יום שבת, שיתף יפרח כי הצילומים לסדרה לא שונים מהחיים האישיים שלו וכתב: "התלבטתי המון איך לחשוף ולכתוב את הפוסט הזה ואם בכלל אבל ממש היה בא לי לשתף את מה שקרה לי באחד מימי הצילום של העונה השנייה של "השוטרים".

השוטרים 2 (צילום: באדיבות קשת 12)
השוטרים 2 (צילום: באדיבות קשת 12)

"כשצילמנו את הסצנה שבה שגית (מיקה המקסימה) אשתו של מאור עזרא באה לבקר ביחד עם עורכי הדין אני עליתי על מדי האסיר, שמתי נק (סאונד) והייתי מוכן, בפינת העין ראיתי את מיקה בחדר האיפור והאיפור התקופתי שלה ביחד עם מדי האסיר הכתומים פשוט החזיר אותי לגיל 6, אולי טיפה פחות".

"הזיכרון פשוט עטף אותי והזכיר לי את איך היינו קמים מוקדם בבוקר, אמא שלי הייתה מתאפרת ועושה פן ואז היינו לוקחים מונית שירות מאשדוד לצומת ביל״ו ומשם עוד מונית שירות מעבר לכביש לתחנה ברמלה ומשם מונית שירות אחרונה לעבר כלא 'איילון' שמה אבא שלי ריצה עונש מאסר, כל זה היה מלווה בתיק כבד עם בגדים שאמא שלי הייתה סוחבת ועד שהיינו מגיעים ונכנסים כבר כל האיפור שלה היה נמרח והפן נהרס".

"כל הזיכרון הזה פשוט יצא ממני בבת אחת וסיפרתי את זה בחדר האיפור מול כל הנוכחים ואז פתאום הבנתי, זאת פעם ראשונה שחשפתי מול אנשים שאבא שלי ישב בכלא, אנשים שגדלו איתי והקרובים אליי כמובן שידעו אבל אנשים מבחוץ לא. ועכשיו אתם גם כן יודעים. לא שאני מתבייש בזה או באבא שלי, זה חלק ממני וזה עשה אותי למה שאני היום אז למה בעצם אני פורק את זה כאן? כי הרבה שואלים אותי למה להיות שחקן? איך זה להיות שחקן? אז רציתי פשוט לפרוק את זה אליכם, כי בשביל הרגעים האלו אנחנו משחקים, התמודדות עם זכרונות יפים וגם פחות".