במהלך השנים האחרונות הזמרת אלה לי להב עברה רכבת הרים רגשית בזמן שהיא מנהלת קריירה מוזיקלית מצליחה. כעת, בזמן שהיא ממשיכה להגשים חלומות ועוברת תחנה אחר תחנה במסלול הקריירה ומתחזקת זוגיות עם החבר השחקן פיליפ שאולוב,חושפת סיפור כואב מהעבר.

הערב, כשעלתה על רחבת "רוקדים עם כוכבים" הזמרת חשפה את הסוד שהסתירה מגיל 14 - והפכה אותו, יחד עם מתנאל קונבסקי, לנאמבר חשוף ומצמרר.

"בחרתי לרקוד על 'Because Of You' של קלי קלרקסון", אמרה להב רגע לפני העלייה לרחבה. "השיר בעצם מדבר על חוויה בלתי רצויה ולא נעימה. היא מדברת שם על מערכת יחסים מאוד רעילה, וזה מקשר אותי לאירוע טראומתי שחוויתי בגיל 14. זאת הייתה כפייה, כפייה מינית, עם בן אדם שהכרתי, וזה בא ממקום שבאותו רגע אתה לא רוצה להיות איתו וזה נכפה עלייך, זה נורא".

"זו הייתה כפייה מינית": אלה לי להב משתפת סיפור כואב מהעבר ב"רוקדים עם כוכבים". צילום: באדיבות קשת 12

עברו מאז שש שנים, היא ציינה. "הייתי צעירה כל כך, ילדה קטנה, ילדה בת 14. את לא יודעת מה לעשות במצב הזה של חוסר האונים, בא לך למות קצת. זה לא נעלם, זה משפיע על ההחלטות שלך וזה לקח אותי לכל מערכות היחסים הרעילות שהיו לי. זאת הייתה חריכה קשה בנפש".

"השנתיים האחרונות היו מלאות באנטי כלפיי ושנאה מאוד חזקה", היא שיתפה. "כולם ראו את המעידות, אם יצאתי, שתיתי או עם מי יצאתי, זה היה נורא. הייתי קוראת דברים נוראיים. זה מפרק אותך נפשית ופיזית, זה החזיר אותי להמון מקומות אפלים שיצאתי מהם. אני לא חושבת שאנשים מכירים אותי בכלל, הם יצרו לעצמם איזושהי דמות בראש והם הולכים עם זה. אף אחד לא באמת מכיר אותי".

הריקוד של אלה לי להב ב"רוקדים עם כוכבים" לשיר 'Because Of You'. צילום: באדיבות קשת 12

אז היא חשפה זאת בריקוד חשוף: "אני רוצה לבטא את התחושה של חוסר אונים, של חוסר יכולת לעצור משהו שאתה לא רוצה שיקרה", היא אומרת, ומסבירה: "Tני רוצה להעביר את הנשמה שלי, איך שהיא יצאה החוצה, את הכאב בלב".

"בחרתי לשיר את השיר", היא הוסיפה, "אני חושבת שכשאני מבצעת שיר שכל כך מחובר אליי במילים ויש לי את הדרך באמת לתת את הקול שאני רוצה שיהיה לזה ואת הכאב שאני רוצה שיהיה למילים. זה כמובן הסיפור שלי, אבל זה משהו שקורה כל הזמן בכל רגע נתון, זה קורה עכשיו. זה נורא. אם אני אצליח למנוע אפילו מקרה אחד, בן אדם אחד שיראה את זה ויחשוב פעמיים לפני פעולה כזו או אחרת - אני את שלי עשיתי".