בזמן שבעונה החדשה של "האח הגדול" הבית סוער וישנן מריבות אין קץ, כוכבת העבר של הריאליטי, דנית גרינברג, שהכירה שם את בעלה הראשון אליאב אוזן, סיפרה לעוקביה את כל האמת על הבית הסגור. גרינבר נשאלה: "האם יודעים מה השעה?" והשיבה: "ההשכמה בשעה תשע בבוקר וכיבוי האורות באחת בלילה (אלא אם יש משימה מיוחדת), אז בין לבין מנחשים כזה. ידענו פחות או יותר לפי מיקום השמש בשמיים". 

עוד נשאלה: "יושבים ומסבירים את כל חוקי הבית לדיירים בתחילת העונה?", גרינברג ענתה: "החוקים כתובים בחוזה וגם יש על זה שיחות לפני וגם יש ספר חוקים בבית, לפחות ככה היה בעונה". עוד נשאלה: "נפגשים באמת עם פסיכולוג? יש תרופות פסיכיאטריות?" והשיבה: "נפגשים פעם בשבוע עם הפסיכולוג, חובה להיכנס. ולגבי הכדורים: אני עונה רך ורק מתוך מה שאני חוויתי בעונה שלי. לא רק שלא היו כדורים, אם היינו רוצים אפילו רק אקמול פשוט היינו צריכים להסביר למה וללכת לפרמדיק. אפילו רסקיו לא נתנו לנו, וצריך שם מאוד". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דנית גרינברג (צילום: יח''צ דנון)
דנית גרינברג (צילום: יח''צ דנון)

"מה הבנות עושות שהן במחזור? צריך לקנות פדים?", נשאלה גרינברג וענתה: "פדים, מוצרי היגיינה, נייר טואלט וכו', נמצאים מחוץ לתקציב. זאת אומרת, ההפקה מספקת אותם". עוד סיפרה כי "יש רק שעה אחת בבוקר של מים חמים מרגע ההשכמה. תחשבו 16 דיירים בשעה אחת של מים חמים, זה נורא. בכל שאר הזמן המים קפואים. הכי מעצבן שאת נכנסת למיטה בלילה בלי מקלחת. אני תמיד הייתי בוכה ל'אח הגדול' שאני במחזור ומתננת שיפתח לי את המים. 3 חודשים הייתי במחזור חחח". עוד הוסיפה גרינברג: "חוץ מפסיכולוג שרואים פיזית פעם בשבוע ופרמדיק במידת הצורך, אין שום אינטרקציה ולא מדברים או רואים פיזית אף אחד מההפקה". 

גרינברג נשאלה גם על סוגיית השכר בזמן השהות בבית הסגור וענתה: "משלמים על פי השכר שלך בחוץ. אם הרווחת X כסף, כנראה שזה מה שתקבל. אני נגיד לא עבדתי אז קיבלתי שכר מינימום. כמובן שזה גם נתון למשא ומתן. היו הרבה מתמודדים שיש להם עסקים בחוץ ויש להם הרבה מה להפסיד אז משלמים בהתאם. יש כאלה שישלמוט להם גם שכירויות על העסק ועל הדירה וזה". גרינברג סיפרה על המצלמה בשירותים: "נכון, יש מצלמה בשירותים וצריך להתרגל אבל מסתכלים בה רק אם מישהו נעלם להרבה זמן וחוששים שקרה משהו או אם מתבצעת שם שיחה בין אנשים". עוד נשאלה גרינברג: "מה האישיו עם האוכל? באמת מגיעים למצב שאין מה לאכול?", השיבה: "כן, באמת מגיעים לזה. בתקציב מינימלי בקושי יש אוכל. צריך להיות ממש ממש מחושבים, במיוחד שיש מלא דיירים. אין נשנושנים כזה של אמצע היום. בתקציב מותרות כבר יותר סבבה, אבל עדיין חייבים להיות מחושבים כי האוכל נגמר מהר". 

האח הגדול (צילום: רשת 13)
האח הגדול (צילום: רשת 13)