סרטון שהעלתה אתמול (ראשון) הכוכבת דניאל גרינברג הצליח להרגיז כמה מהעוקבים שלה ברחבי הרשת. בתיעוד המדובר אפשר לשמוע את גרינברג מדברת עם בתה הבכורה, מיאל, ובין הדברים אומרת לה, לקראת בואו של אביה, אייל גולן, לביקור: "את תסדרי את הבית? ותכיני לאבא לאכול? תדאגי לאבא, כי את האישה, את אישה טובה נכון?". 

השיחה של דניאל גרינברג ובתה מיאל שעוררה סערה

המשפט שלעיל עורר סערה רצינית ברשת ביממה האחרונה, כאשר רבים האשימו את האמא בשוביניזם ובפגיעה בקהילות העצמה נשית. אחרי בעמוד האינסטגרם והפייסבוק של גרינברג החלו לצוף הביקורות על דבריה, היא החליטה להגיב להאשמות הקשות. 

"תקשיבו שאני לא חוזרת בי אפילו לא לרגע", פתחה גרינברג את טענותיה והסבירה: "אני באמת כל כך נצמדת למילים שלי. אני גדלתי בבית שאין דבר כזה שאבא שלי יחזור מהעבודה ואמא שלי לא תכין לו לאכול, ואין דבר כזה שאמא שלי לא תעשה שולחן שישי ותדאג שכולנו נאכל, ואני לגמרי דוגלת בערכים האלה". 

"רציתי להעביר לילדה שלי שאם אבא שלך מגיע אלייך הביתה, אז כן, תפנקי אותו ותכיני לו לאכול", המשיכה וסיכמה: "אני מאחלת לכל מי שראה את מה שאמרתי בצורה לא טובה, אני שיא ההעצמה נשית ושיא השוויון זכויות. אני חושבת שאין ערך מדהים כמו להעביר לילדה שלי שתדאג עד היום האחרון שלה לאבא שלה, אם זה לאכול ואם זה לכל דבר".

דניאל גרינברג עונה למבקרים: "לא חוזרת בי לרגע"