המודחת הטרייה מגיבה לביקורות: במוצאי השבת בשידור המרכזי של הריאליטי הכי מדובר בישראל, "האח הגדול", הודחה הדיירת גל קספרס והיא הדיירת הרביעית שהודחה מתחילת העונה. הדחתה של קספרס, בת ה-37 מהרצליה, גרושה עם שלושה ילדים, ובעלת מכוני פילאטיס, הייתה צפויה, לאחר שהתבטאה בגזענות לכאורה כלפי הדייר אברהם אקלום, כמו גם הערה מכוערת כלפי הדיירת סתיו קצין, שהסעירה את הרשת. רגע אחרי היציאה מהבית הגיבה קספרס לכל אשר נכתב עליה ברשת בעת היותה בבית.

"שלא תטעו לרגע, את הסיפור האמיתי אתם לא באמת מכירים", כתבה קספרס בחשבון האינסטגרם שלה היום. "בימים שעברו אני מבינה שהוצגה בפניכם דמות, דמות של אישה שמשתמשת בחוזק שלה כדי להנמיך אנשים אחרים ולשלוט. אבל אני מצטערת לאכזב, זו פשוט לא המציאות". 

גל קספרס בהערה קשה אל עבר סתיו קצין (צילום: אינסטגרם)

"כן, כשמדברים אליי בצורה לא יפה, אני עונה", המשיכה המודחת. "כן, כשמעליבים אותי, אני נעלבת גם אם התגובה היא לעמוד על שתי הרגליים האחוריות שלי ולא לחפש מצלמה כדי לבכות. כזו אני, אישה שהחיים לימדו אותה יותר מהכל – להילחם. שלמדה בדרך הפחות נעימה ובין מקומות שהיה עדיף לשכוח, שאין לה את הפריווילגיה להתפרק או להמתין שמישהו יבוא לעזור. הם לימדו אותי לעשות ולעמוד על שלי, מאז שאני זוכרת את עצמי, ובכל יום בו אני עומדת לבד בעולם. ועל זה, אין לי שום כוונה להתנצל".

"ושיהיה ברור, אני לוקחת אחריות מלאה על ההחלטה להיכנס לבית האח הגדול כמו גם על אמירות שאמרתי, ומתנצלת, מתנצלת באמת ובפני כל מי שנפגע, בבית ומחוצה לו, מאותן אמירות", הוסיף הדיירת לשבר. "וגם בפני עצמי, על זה שנתתי לאחרים לספר סיפור שהוא אמנם גם שלי, אבל בטח לא שלם. אני בעיקר מבינה שכשמספרים סיפור לא שלם ומתוך מטרה לשרת סיפור אחר, מבינים דברים אחרים, שהם אולי 'ריאליטי' אבל הם כל מה שהוא לא מציאות. כי במציאות אתם יודעים, חלק מסוים של סיפור אחד, יכול לפעמים להיות פשוט סיפור אחר לגמרי".

"לי לצערי אין את היכולת לספר לכולכם את הסיפור השלם, זה קרב כמעט אבוד מראש", המשיכה קספרס. "סיפור שהוא גם כל מה שראיתם אבל הוא בעיקר הרבה דברים אחרים שמישהו בחר שלא תראו, הרבה דברים שיחד מספרים סיפור שלם יותר, מורכב יותר, ואין לי ספק שגם מובן, הרבה יותר".

"אני מתסכלת קדימה, רק קדימה ומבקשת לקיים חובה אחת, כזו שקיבלתי על עצמי ביום בו בחרתי להיות אישה עצמאית בעולם", סיכה המודחת הטרייה, "והיא החובה להגן על עצמי ועל הילדים שלי, מבלי לבקש מאף אחד אחר שיעשה את זה בשבילי ומבלי לפחד מאף כוח בעולם, לא משנה כמה הוא חזק. אז בימים הקרובים אמלא את החובה הזו, ואלחם. כמו שאני עושה תמיד. אלחם, כדי שיום אחד הילדים שלי יסתכלו אחורה וידעו שאמא שלהם לא התאיישה, לא אז ולא אף פעם, וביקשה לספר את הסיפור שלה כמו שהוא באמת".