בתחילת החודש דיווחנו לכם כי מעיין אשכנזי ודור חי חמו ביטלו את האירוסים וחווים משבר בזוגיות, אלא שהשניים החליטו לתת צאנס נוסף לקשר וחזרו לחלוק קורת גג משותפת. אלא שמקרובים לאשכנזי שיתפו את TMI שהזוגיות שלהם עדיין נמצאת בתקופה מורכבת ומטלטלת והשקט עוד לא שב על כנו.

אולי זה יסביר את העובדה שאמש צעדה מעיין אשכנזי בשמלת כלולות, מבלי שהבן זוג דור חי חמו היה שם לצפות ולפרגן לה. זה קרה בתצוגת האופנה הראשונה של אדר כהן, אשר איבדה את ידה בתאונה במקסיקו ואשר נערכה בפתיחת המופע של אושר כהן בהיכל מנורה. מי שיזמו והפיקו את הפרויקט הן שרון אדם, אורית שרף ודיקלה לוי. אשכנזי אומנם לא תעלה בקרוב על שמלת כלולות ביום חתונתה, לאחר שביטלו השניים את האירוסין, אבל אמש היא קיבלה טעימה מאיך זה צפוי להיות.

שרית פולק, אדר כהן, מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)
שרית פולק, אדר כהן, מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)

היא התרגשה עד מאוד ומסרה ל-TMI: "ריגש אותי מאוד לשים שמלת כלה הערב בעיקר בגלל התקופה הלא פשוטה והמטלטלת שהזוגיות שלי עוברת, אני מאחלת לעצמי לצעוד בלבן בחיים האמיתיים". מאחורי הקלעים פגשה אשכנזי את שרון אדם, אימו של האקס עומר אדם שנכח בקהל יחד עם זוגתו יעל שלביה. עוד צעדו בתצוגה שרית פולק שעלתה על שמלת כלולות בדיוק שנתיים אחרי שנישאה לסטטיק ומאז השניים הספיקו להתגרש, וסטטיק כאמור פצח בזוגיות חדשה עם רונה לי שמעון, נעמה מריומה, טניה לאורן, ג'ני צ'רוואני, הילה רביבו ועוד. חוץ מאדם ושלביה שנכחו בקהל בלטו גם נועה קירל, סופי מצ'טנר ואחרים שנהנו ממופע של אושר כהן. 

עומר אדם, יעל שלביה (צילום: אור גפן)
עומר אדם, יעל שלביה (צילום: אור גפן)

אושר כהן (צילום: אור גפן)
אושר כהן (צילום: אור גפן)

נועה קירל (צילום: אור גפן)
נועה קירל (צילום: אור גפן)