זוכה העונה האחרונה של "נינג'ה ישראל", יוגב מלכה, מראה שהוא לוקח כל משימה שנותנים לו ברצינות ומוכיח שהוא רקדן מעולה בפריים טיים של קשת 12, בתכנית "רוקדים עם כוכבים" כשלצידו רוקדת ג'וליה שחר. אלא שנראה שהשעות הרבות בחדר החזרות עשו את שלהן והשניים נמצאים בתחילתה של זוגיות. 

מלכה הגיע היום (שלישי) לצילומי הקולקציה החדשה של twentyfoursevne שם סיפר בראיון ל-TMI על הקושי ב"רוקדים עם כוכבים", האם יש סיכוי שיקח את תחום הריקוד לפן המקצועי ומה באמת קורה בינו לבין ג'וליה שרוקדת לצידו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יוגב מלכה בתגובה ראשונה לזוגיות עם הרקדנית ב"רוקדים עם כוכבים"

אתה מככב בימים אלה בפריים טיים והפעם לא כנינג'ה אלא כרקדן שלוקח את זה ברצינות. איך התגובות?
"בנתיים ממש טובות. אנחנו עובדים ממש קשה על הנאמברים ואני חושב שגם רואים את זה על המסך. אני ממש נהנה מהחוויה המטורפת הזאת". 

יש סיכוי שתיקח גם את הריקוד לפן המקצועי?
"תאכלס אין לדעת. אני בן אדם דיי קיצוני כזה. גם את נינג'ה התחלתי במסלול כזה. ראיתי את העונה הראשונה של 'נינג'ה' ואמרתי 'וואלה בא לי ללכת על זה', אז התחלתי לטפס ולקחתי את זה עד הסוף. ב'רוקדים' אני ממש נהנה, אני מרגיש שהתאהבתי בריקוד, אני נהנה מכל רגע על הרחבה ועל העבודה על זה. אני לא יודע אם אני אקח את זה לפן המקצועי אבל אני בטוח שאמשיך עם זה". 

מה הכי קשה בתהליך?
"אני בא מהמקום שאני ספורטאי קצה באיזשהו מקום. הייתי בטופ ופתאום לכאן אני בא כתלמיד. אני לומד דברים בסיסיים ולהרגיש טירון זה לא קל. לתת מושכות למי שמנהל את זה ולא להחליט על עצמי זה מוזר, אבל אני לומד לאהוב את זה. זה מיוחד כזה". 

הופתענו לגלות שאתה והרקדנית שלצידך, ג'וליה, זוג. איך זה קרה?
"אני חושב שכל הפרסומים דיי הקדימו את המאוחר. זה באמת משהו שהוא נורא התחלתי. אנחנו מתמקדים כרגע בחזרות ובמטרה לנצח את העונה. אנחנו שמים את הדברים האלה בצד ומתקדמים לעבר המטרה ואמן שגם נצליח לזכות". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יוגב מלכה, ג'וליה שחר (צילום: אור גפן)
יוגב מלכה, ג'וליה שחר (צילום: אור גפן)


היא אמרה שאין סיכוי בעולם שתהיו יחד. נראה שזה היה גם אתגר עבורך.. לא?
"וואלה, היא אמרה את זה? מתי?". 

אתה חושב שתגיע לגמר? 
"חד משמעית. לא הגעתי כדי לשחק או להיות חלק אלא כדי להגיע עד הסוף ולהוכיח לכולם שעבודה קשה, לא משנה באיזה תחום, אפשר להגיע לאן שרוצים". 

מי עלול לקטוף לך את הזכייה, ממי אתה חושש?
"אני חושב שמכולם, כי באמת העונה הביאו קאסט מבריק. כולם ברמה גבוהה מהשבוע הראשון. כמובן שיש עדי חבשוש שמובילה את הטבלה אבל אני מרגיש שזה מצטמצם אם בטבלה ואם ביכולות. אני מקווה שאצליח לצמצם את הפער". 

יוגב מלכה (צילום: עדי שנפיק)
יוגב מלכה (צילום: עדי שנפיק)