במהלך הקריאה הראשונה להצעת חוק "תיקון פקודות המועצות המקומיות", עלתה חברת הכנסת שרין השכל, שגם הביאה לאחרונה תאומות קטנטנות, כשהיא נושאת את אחת מהן במנשא על דוכן הנאומים. אותה חברת הכנסת נתקלה בהתנגדות של היושבים באולם, בראשם היועץ המשפטי של הכנסת, שתקפו אותה על ההחלטה לעלות לנאום יחד עם בתה, בטענה שתקנון הכנסת אוסר שהייה של אחרים בשטח המליאה.

כאשר התיעוד מהמליאה התפשט ברחבי הרשת, המגישה והאמא הטרייה, מעיין אדם, שגם חיה ונושמת פוליטיקה בביתה בימים בהם בעלה רץ לראשות עיריית תל אביב, התקוממה מהדברים והחליטה להביע את דעתה. "חשוב שדוכן הכנסת לא יהפוך לקרקס, ובקלות זה יכול לקרות, לכן התקנון נחוץ והוא מבטיח שהנאומים יהיו נאומים ולא מופעים. אבל הסרטון הזה מכווץ את הבטן", פתחה אדם את דבריה. 

היא הסבירה: "המבט התמים עם המשפט 'ניסיתי לשים בעגלה וזה לא עבד", איזו אמת טהורה, כל אמא מכירה ויודעת בדיוק מה התחושות שמאחורי המשפט הזה. חוסר האונים של שרן הוא רגע מאוד סימבולי למציאות שלנו, אימהות עובדות". 

כוונתה של אדם הייתה להעלות את המודעות לאימהות בשוק העבודה, והיא טענה שהסיבה פשוטה - לא נשים קבעו את הנהלים. לבסוף שלחה אדם מסר: "נשים בתפקידי מפתח זה הכרטיס שלנו להצלחה".