הרבה דובר וסופר על הקשר הפתוח של אוהד בוזגלו עם נשותיו. הייתה זו אלכסה בעבר אלא שאז התאהב במריה וניהל מערכת יחסים בו זמנית עם שתיהן. אלכסה החליטה שאינה רוצה להמשיך במערכת יחסים מהסוג הזה ונפרד ממנו וזמן קצר לאחר מכן גם מריה הותירה אותו רווק. אלא שאז חזרה ומאז השניים זוג דביק ומאוהב. כעת חושף בוזגלו את ההסכם עליו חתם עם מריה במסגרת צילומי העונה השמינית של הבוזגלוס ובו הוא מתנהל כרווק בימים שלישי וחמישי וביתר הימים כבן זוג לכל דבר ועניין.

"'הסכם בוזגלו' יצא לדרך. כדאי לקרוא עד הסוף! אני שמח לבשר שאתמול נחתם הסכם היסטורי שאני יזמתי וכתבתי כבר לפני כמה חודשים ביני לבין מריה נקרסוב בת הזוג שלי. (החתימה צולמה לסדרת הטלוויזיה הבוזגלו'ס עונה 8). הסכם זה יחול תחילה עלינו אבל לדעתי בהמשך יקרום עור וגידים גם אצל זוגות אחרים. ההסכם יכול להציל גם זוגות נשואים לפני גירושין והוא מייצר סוג של קידמה לזוגיות מודרנית וחדשנית. גבר או אישה שלא רוצים להיות פיזית רק עם הבן/בת זוג שלהם עד לסוף חייהם אבל הם מאוד אוהבים וכן רוצים לחיות איתם עד הסוף מה יעשו?לבגוד/להסתיר/לפחד? אפשר להגיע להסכם ספונטני והדדי! הסכם זה יאפשר חופש פעולה לבני הזוג לכל אחד וצרכיו הוא מבלי להסתיר ואו לבגוד ובכך להישאר ביחד אוהבים ובזוגיות".

אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ובת זוגו מריה (צילום: אור גפן)

"ההסכם ביני לבין מריה מתאים רק לי ולה. זוגות אחרים צריכים לא צריכים להעתיק מאיתנו אלא כל זוג וצרכיו על פי רצונו. ההסכם נועד לעשות לנו סדר ולהגדיר ימים מסוימים וקבועים שבהם אני יכול להתנהל כגבר רווק ולפגוש נשים אחרות בהסכמת מריה. זאת אומרת ימים בהם אני חופשי ללא מחויבות ובשאר הימים והזמן אני בזוגיות איתה ומחויב רק לה לכל דבר ועניין. לדוגמא - בימים ג',ה' באופן קבוע הם ימים שאני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין. אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי (מבלי שהיא תשאל פרטים), מחויב לשמור על בריאותנו (אמצעי מניעה) ובהסכמתה המלאה בכפוף למה שנרשם בחוזה. בשאר הימים והזמן אני בזוגיות ובמחויבות מלאה איתה, על כל המשתמע מכך! אם נחליט לגור יחד ואו להביא ילד משותף ואו אפילו להתחתן, ההסכם הזה ישאר בתוקף וישמר. ניתן לבצע בו שינויים תמיד בהתאם להסכמת הצדדים.

"ההסכם הוא הדדי אבל לא סימטרי. זאת אומרת, לכל צד יש התחייבויות שונות על פי הסכמת בן/בת הזוג. כל צד מציג התחייבויות שונות ולא זהות. אני והיא אנשים שונים ולכן מתאימים. ולא, מריה לא זקוקה לדבריה לאף אחד חוץ ממני. נכון שאם הייתה זקוקה לאחרים, איתי זה לא היה עובד, אבל היא לא ולכן יש מאץ'. אני לא יכול לחשוף את כל פרטי החוזה מכיוון שזה ישודר בסדרה אבל כן יכול לומר שמדובר כאן על ממש סטארט אפ שיכול לגרום גם לגברים אוהבי נשים ולנשים אוהבי גברים להתחייב לאישה/גבר אחת/אחד ועדיין להיות בזוגיות ובאהבה ענקית רק לאישה/גבר אחת/אחד! הרעיון עלה בגלל האהבה המטורפת שלי לאישה אחת - מריה. הרצון כן להיות בזוגיות אמיתית ובמחויבות ואפילו חתונה וילדים, ובמקביל עדיין להישאר "אוהד בוזגלו" שאוהב לבלות עם נשים שונות ו"נפש חופשייה". לשלב בין הכל בהסכמה - סוג של נוסחה".

אוהד בוזגלו, מריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אוהד בוזגלו, מריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)