כמעט שנה עברה מאז יצאה טליה עובדיה בתור המתמודדת האחרונה והמנצחת הגדולה של "האח הגדול" ונדמה שגם אחרי כל הזמן שעבר מאז הסתיימה העונה שלה, היא ממש לא ממהרת להיעלם מאור הזרקורים. בשנה האחרונה נלחמה עובדיה בדיכאון וחרדה אותם החליטה לחשוף לעיני כל, המשיכה לתחזק זוגיות עם שחף רז אותו הכירה בבית האח (כן שאלנו על חתונה, כן היא לגמרי שם וכן, היא ממש יודעת איך היא רוצה שהוא יציע), קטפה קמפיינים ובעיקר קיבלה המון אהבה מהקהל.

השבוע התייצבה הכוכבת להשקת מכשיר לייזר ביתי חדש במרפאה של ד"ר להבית אקרמן, ו-TMI שמעו ממנה על השנה המטורפת בחייה ומה דעתה על העונה הנוכחית של האח הגדול - מהשיח על האוכל שהיה קיים בעונה שלה ועד האלימות המילולית שגם ממנה היא לגמרי סולדת. צפו:

טליה עובדיה בריאיון על השנה שאחרי האח הגדול (ריאיון: עידן זקן)

האמנת לפני שנה שרק יצאת מהאח הגדול שתעמדי פה היום, עושה קמפיינים, עדיין בזוגיות?
"וואו לא האמנתי בכלל. אבל זה קרה וברוך השם אני מודה על זה יום יום".

אם אנחנו מסכמים את השנה האחרונה במשפט, מה הוא היה?
"וואו איזו התקלה. התגשמות חלום".

חשפת בזמן האחרון התמודדות עם חרדה ודיכאון בשנה האחרונה. אפשר לשאול איפה את היום?
"היום ברוך השם אני במקום של אחרי. זו היתה איזשהי נפילת הבנה למה שעברתי ולמקום שאני עומדת בו היום. היה לי קצת קשה להבין ולעכל את השינוי המטורף הזה שקרה ברגע, אבל היום אנחנו בטוב".

היו רגעי חרטה שנכנסת לבית האח? שהאנונימיות שלך נעלמה?
"אותי קל לשאול כי לי ברוך השם יצא מזה רק טוב, אז חד משמעית לא. עצם העובדה שיש לי אופציה לעשות את הדברים שאני עושה היום, לא רק קמפיינים ועבודות, אלא להעלות חיוכים ולעשות טוב ולתרום, מבחינתי זה שווה הכל והייתי עוברת את זה עוד 200 פעמים".

כמה פעמים ביום שואלים אותך על חתונה?
"וואי וואי, אם זה לא מינימום חמש פעמים, זה לא יום נורמטיבי".

וכמה את מכוונת לשם?
"זה הצעד הבא, זה החלום. להקים משפחה".

תראי, את ושחף טסים כל כך הרבה וכל טיסה כזאת מקפיצה את העוקבים. אנחנו צריכים הסבר – ההצעה תקרה בארץ או בחו"ל?
"אתה שואל את הבן אדם הלא נכון. הוא זה שהוגה פה את העניין האדון קריאייטיב. הוא ימציא פה לדעתי משהו מעניין, אבל אין לי מושג".

טליה עובדיה וליאל אלי במרפאה של ד''ר להבית אקרמן (צילום: אור גפן)
טליה עובדיה וליאל אלי במרפאה של ד''ר להבית אקרמן (צילום: אור גפן)

זאת תשובה מאוד פוליטיקלי קורקט ומרגיש לי שאת יודעת בדיוק איך את רוצה שיציעו לך.
"יואו מסכן, שאני לא אעשה לו עכשיו הלחצות. אבל בו נדבר תכלס – יש את העניין של הדמיון, אבל בסוף זה לא באמת משנה איך זה יקרה. גם אם זה יהיה בבית על הספה זה יהיה מושלם. אבל אם נלך רגע רחוק עם המחשבה, אז נראה לי על איזה חוף במדינה מרוחקת, שליפת טבעת בשקיעה".

טוב, כמה את שומעת על העונה הנוכחית של האח הגדול מאנשים?
"וואו, שואלים אותי בכל מקום אם אני צופה. האמת, שאני לא מצליחה לעקוב, אין לי כל כך זמן לשבת ולצפות. אני יודעת בערך מי האנשים שם שנמצאים וזהו".

אז תראי יש בעונה הזאת קווים מאוד משיקים לעונה שלך. בעונה הזו יש שיח על הפרעות אכילה וגם בעונה שלך זה היה, ולא היתה לך את האופציה להגיב בזמנו. זה מציף משהו לראות את זה שוב בפריים טיים?
"אני לא בדיוק יודעת מה האישיו שם ספציפית, אבל אני חושבת שבכל עונה של האח הגדול יש אישיו עם אוכל, מעצם העובדה שזה מוקצב וכולם צריכים לאכול יחד והכל של כולם, זה מעלה אישיו'ז. במקרה הזה ספציפית אני לא מכירה עד הסוף את כל הסיפור אז חלילה לא רוצה להגיב על זה סתם".

גם אם לא ראית, אז בעונה הזאת נאמרו אמירות שנויות במחלוקת, לדוגמה אמרו לסתיו שהיא מכוערת. בתור אחת שהיתה בבית את מצליחה להבין את הצדדים שאולי התנהלו לא בסדר כי את מבינה איך זה להיות שם בפנים?
"מבחינתי זה לא בסדר בשום צורה. אתה יודע, אני שומעת מתמודדי עבר כאלה ואחרים שאומרים שהבית מביא איתו המון סטרס וגורם לך לעשות דברים שלא היית עושה. אני לא מסכימה עם זה עד הסוף. נכון, הבית הוא סוגר והוא מעמיד אותך בפני סיטואציות שלא קל להתמודד איתן, אבל בסופו של דבר מה שיוצא ממך זה מה שיוצא ממך. זה מה שאתה".

זאת אומרת שאין מקום לדיבורים כאלה בפריים טיים?
"אין לזה מקום. אני לא חושבת שיש מקום לפגוע במישהו אחר, בטח עם מילים לא יפות כמו "מכוערת". אין מקום".

טוב טליה, אנחנו נמתין להצעה של שחף. סתם, אנחנו לא לוחצים אבל נשמח להיות הראשונים לדעת, סבבה?
"רשמתי לפניי".

טליה עובדיה במרפאה של ד''ר להבית אקרמן (צילום: אור גפן)
טליה עובדיה במרפאה של ד''ר להבית אקרמן (צילום: אור גפן)