סמסו מזל טוב: הדוגמנית אלכסה דול התחתנה הערב (חמישי) עם בן זוגה בשנתיים האחרונות, עמית בורסוק.

בחודש מאי 2022 קיבלה דול הצעת נישואין מבן זוגה במהלך חופשה רומנטית. הדוגמנית, השורדת וכוכבת "המירוץ למיליון" לשעבר נענתה בחיוב ושיתפה ברשתות החברתיות תיעוד של הטבעת לצד הכיתוב "מאורסת לאהבת חיי".

View this post on Instagram

A post shared by A L E X A D O L (@alexa_dol)

את הזוגיות עם בורסוק ניהלה דול הרחק מאור הזרקורים כשהיא נמנעה מלשתף תמונות משותפות שלהם יחד וסרבה לחשוף פרטים על הזוגיות או על הדרך בה הכירו. לפני כשנתיים, חשפה לראשונה שהיא בזוגיות וכתבה: "את סיפור ההיכרות אשאיר לעצמי, אבל טיפ חשוב לכל הנשים מחפשות זוגיות טובה ואיכותית: תשקיעו קודם כל בעצמכן, אל תפחדו להיות לבד הרבה זמן, נצלו את הזמן הזה להתפתחות אישית. תזכרו שבני אדם הם כמו מגנטים, ואנחנו תמיד נמשוך אלינו את מה שדומה לנו. אתן רוצות מישהו איכותי, תהפכו להיות איכותיות בעצמכן".

דול עברה בשנים האחרונות שינוי גדול כשהיא מתארת את החוויה שלה 'כמי שנולדה מחדש', ואף עורכת הרצאות ואימון אישי בנושא. היא מחקה את כל התמונות הישנות מהאינסטגרם שלה, העלתה תמונות חדשות מעוצבות ללא ריטושים ופוטושופ, והעלתה סרטונים על תזונה בריאה ובריאות הנפש. ברזומה הזוגי שלה, זוגיות ארוכת טווח עם רז זלצרמן, איתו השתתפה בריאליטי חובק העולם ועם המיליארדר משה עוז.