לפני כשבועיים וחצי אירעה תאונת דרכים קשה, בעקבותיה אמו של הקומיקאי גיא הוכמן מצאה את עצמה שרועה על האספלט, אחרי שרוכב קורקינט נסע במהירות והתנגש בה בחוזקה כהולכת רגל. אחרי מספר ימים בהם הוא זועק את כאבו על המצב המחריד של אמו, על אדישות הממשלה, ואפילו הגיע עד לשרת התחבורה מירי רגב, הוכמן החליט לעשות צעד קיצוני. 

הקומיקאי שיתף הבוקר (ראשון) תמונה קשה לצפייה של אמו המבוגרת, כשהיא שוכבת במיטת טיפול נמרץ ומחוברת למכונת הנשמה. זאת, אחרי שעברה לאחרונה שלושה ניתוחי ראש. הוכמן לא חסך בפרטים והחליט להטיח את האשמה ברוכב הקורקינט שהביא למצב הרפואי הקשה.

"מי שהביא אותה למצב הזה הוא אדם בשם יוּסֵף מוּחַמַד בּוּבְּלִי, תושב יפו עם 17 עבירות תנועה וסמים, אסיר משוחרר שרק לפני חודשיים היה במעצר", סיפר והוסיף: "העובדה שהוא בשלילת רישיון לא מנעה ממנו לקחת קורקינט חשמלי ולדרוס הולכת רגל על המדרכה. היום זו אמא שלי, מחר זה יכול להיות הילד שלך. ואיפה הוא עכשיו אתם שואלים? אפילו לא במעצר בית. החיים שלנו עצרו מלכת והוא ממשיך לדהור עם הקורקינט שלו ברחובות ת״א כמו פצצה מתקתקת". 

לבסוף פנה אל הגורמים הרלוונטיים והתעקש: "משטרת ישראל, האיש צריך לחזור לכלא. יש עבירה פלילית, יש ראיות, יש עניין לציבור. אתם מתכוונים לעצור אותו או שצריך לחכות שהוא יהרוג ילד במעבר חצייה?".