לאחר 28 ימים בבית "האח הגדול" אלון חובל הפך למודח החמישי של הריאליטי המדובר של רשת 13. חובל בן ה-24, שבילה לפני כניסתו לבית באולפנים הראשון לציון, סטודנט למשפטים, עובד עירייה, רווק, הצטרף לבית בשלב מאוחר לאחר ששהה במתחם בראשון לציון בתחילת העונה. רגע אחרי ההדחה הוא מספר ל-TMI על היחסים הקרובים עם הדיירת לין אלפי, הריבים וחושף מה לדעתו הוביל להדחתו.

איך ההרגשה לחזור הביתה?
"מטורפת לגמרי, שמח בטירוף, פגשתי את אמא שלי, ישר הוצאתי אותה לאכול, האנשים נתנו לי פידבק ממש טוב הרגשה טוב, ברוך השם".

יצא לך לקבל תגובות?
"ניסיתי כמה שפחות. החברים והמשפחה הבאו לי את הדברים, בהתחלה את הדברים הפחות טובים, כדי שאקבל נחתיה קשה ואצא מזה מהר. היו הרבה תגובות קשות, אבל גם הרבה תגובות טובות, אנשים שראו בי את הטוב, את האני שהבאתי לידי ביטוי, ולא התקרבתי למישהו כי הוא חזק. והייתי בטוח בעצמי במאה אחוז".

מה אתה חושב שהוביל להדחה?
"לדעתי זה הסיפור שלי עם לין. ניסתי לעזור ואיכשהו עשיתי נזק. היה קטע שאבא שלה קרא ולה להתרחק ממני אבל היא עשתה מזה מהומה וזה הדליק אותי ורבנו שם מאוד והתפצצנו אחד על השני. בגלל הריב הזה יצא ממני משהו שהוא לא כזה להיט ומזה הם התרחקו".

אלון חובל (צילום: יחצ)
אלון חובל (צילום: יחצ)

בתעודת הזהות שלך אמרת שבאת לזכות - איך התחושה להיות בחוץ משלב הזה?
"ברגע ההדחה הייתה הרגשה מאוד לא טובה, כיאלו הפסדתי, רצתי להגיע לפחות לחמישייה. אבל ברגע שיצאתי מהבית, חזר לי האוויר, הבית הוציא ממני את הדברים הפחות טובים, פחות מה שאני מייצג. אז בסופו של דבר יצא לי טוב בהדחה הזאת".

מה היה בינך לבין לין?
"קודם כל היא ילדה מאוד חמודה, ולפעמים אני שוכח שהיא מאוד ילדותית ונפגעת מכל דבר. הפריע לי שהיא ניסתה להתקרב אליי כל פעם שהיא רבה עם רוי, ביקשתי ממני שידבר איתה, ולא היה נעים לי עם הסיטואציה הזאת. אמרתי לה שזה לא ילך בחיים וגם לא יהיה בנינו משהו".

אתה חושב שאם לא הסיטואציה עם רוי, היה יכול להיות ביניכם משהו?
היה לה את החיים שלה והיא התפתחה והייתה עם מישהו והגיע למצב שיש לה ילדה, זה פחות מקובל אצלנו במשפחה, אבל אם הייתי מתאהב בה שום דבר לא היה עוצר אותנו".

ברשת אמרו שהיית קצת "נגרר" אחרי גיא איתן - מה יש לך להגיד על הטענה הזו?
"אנשים שופטים לפי המראה. אז הוא גדול ממני בגיל ובאופן הפיזי. אמרו 'הוא נגרר אחריו' היה לי חיבור איתו כמו אח גדול, היה לנו כבוד גדול ואהבה אמיתית, הוא אח שלי והוא בן אדם טוב. קשה לי לראות שנתפסו עליו. כי הוא לפעמים אומר דברים שהוא לא שם לב אליהם. מה שהוא עובר זה בריונות".

גיא איתן בבית האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
גיא איתן בבית האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה היה בבסיס ה'דיס' שלך עם סתיו
"סתיו, באמת אני חושב, שהיא יכולה להיות אדם טוב, היא מייצרת לעצמה עוול, היא שמה את עצמה במקום לא טוב. היא אוהבת לתפוס אנשים ולהוציא מהם את הרע, אחרי שבועיים שלושה שאדם ורעב ואין סיגריות. אדם שדורש את זה מקבל בסוף". 

מה קרה בריב עם אברהם?
"הייתה לי מריבה אחת עם אברהם על הדיבור שלו עם גל, אמרתי לו בחוץ לשחרר את הדיבור על גל, אמרתי לו 'אם אתה רוצה שנהיה חברים תפסיק עם זה'".

ברשת אמרו שלא הורגשת בבית, שלא הופתעו שיצאת - איך אתה עם האמירה הזו?
"לפני שנכנסתי, כשהייתי בראשון לציון הרגשתי בשיא שלי. אם הייתי נשאר באנרגיה הזו הייתי מגיע עד הסוף. בבית הרכגשתי ששואבים ממני את האנרגיה הייתי כבוי, מאוד קל לראות על זה. זה האני הפחות טוב שיצא לי וזה קורה לכולם".

"אני רוצה להגיד תודה ענקית על הזכות הזאת, זו זכות גדולה להגיע לאח", מוסיף חובל. "אני רוצה להודות לכל האנשים שאוהבים אותי זה עושה אותי חזק ומאושר".

מה השיעור הכי גדול שלמדת בבית "האח הגדול"?
"למדתי שגם אם אתה אוהב מישהו - אל תשכח את עצמך בדרך. הרגשתי שאני נתתי לאחרים יותר ממה שאני נותן לעצמי ושכחתי את עצמי. וזה נטו מעזרה ולא היה מישהו שיאסוף אותי וייתן לי שתי סתירות ויגיד לי שיהיה בסדר. אבל אני בן אדם כמו כולם וזה בסדר".

אלון חובל (צילום: פרטי)
אלון חובל (צילום: פרטי)