קאט פייט חדש בתעשייה בין כוכבת הרשת קרן שחם והעיתונאית מעיין אדם. רגע אחרי פיגוע הטרור הקשה בצפון תל אביב, בו נפגעה בין היתר אישה בהריון שאיבדה את העובר ומצבה מוגדר כקשה, בחרה מעיין אדם לפרסם קופוני מבצע לחיתולים עם טקסט שנוי במחלוקת שהצליח לעורר את זעמה של קרן שחם.

אדם שמתפרנסת בין היתר מקופוני מבצע שהיא משווקת באינסטגרם, שיתפה אתמול (שלישי) עם עוקביה קופון לחיתולים וכתבה: "בדרך כלל אני מבטלת מבצעים בימים כאלו אבל אימהות פה נחנקות מעול ההוצאות, מחכות בהתלהבות לחתולים שהשגתי בהנחה לתינוק שלהן". אלא שכוכבת הרשת קרן שחם לא יכלה להישאר אדישה ותקפה את אדם: "די כבר, תעלי כפרה. אם זה מה שהחלטת - תעלי, אבל הכיתוב הזה?בחייאת, מבזה את כולם. אימהות נחנקות, יש אמא לעתיד שבניתוח עכשיו, בטוחה שהלב של כל האימהות הנחנקות איתה".

מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


אדם בחרה להשיב לשחם מלחמה וכתבה: "אני חיה את הקושי הכלכלי של חלק מהנשים פה, וזה מכאיב לי ומפעיל אותי. אז אני עובדת לפעמים בחינם, לפעמים באמצע פיגוע, ואני קורעת את התחת להקל עליהן ואת וחיים לוינסון יכולים לקפוץ לי אתם הרעים והאטומים הציניים והמבזים, יא חתיכת רעה". שחם השיבה לה: "אמרה מי שעד לפני שנייה ביקשה לעשות סרטון כי אני קורעת אותה, מעיין (אני) יודעת שאת רגילה לתקוף. זה בסדר לומר 'עשיתי טעות, סליחה'. תמשיכי לדבר גבוה גבוה אותי זה לא מרשים".

קרן שחם מגיבה למעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן שחם מגיבה למעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)