השחקנית אלונה סער בתו של גדעון סער יצאה בפוסט תמיכה בשחקן והאקס אמיר חורי, שכזכור הביע תמיכה בתושבי ג'נין עם תחילת מבצע "בית וגן", ובתגובה ספגה מטר של תגובות נאצה קשות ואיומים על חייה. סער שיתפה את האיומים שקיבלה ברשתות החברתיות והחליטה לתקן את התדמית שנוצרה לה והשנאה שהגיעה בעקבותיה, ולהבהיר מה גרם לה לתמוך בפוסט של חורי.

אמיר חורי (צילום: דנה קופל)
אמיר חורי (צילום: דנה קופל)

״ההודעות נאצה שקיבלתי היו איומות ומטרידות. אני מבינה שזו תוצאה של מציאות כואבת שמביאה פחד וכעס״, כתבה והוסיפה: ״אני משתדלת לא להתמקד באנשים שאיחלו לי אונס, רצח, אבדן או סתם לגור בג׳נין. אני לא אעבור לג׳נין, אני נשארת ממש כאן. אפשר בו זמנית לתמוך בפעולה בג׳נין, בזכותנו להגן על עצמנו, להתפלל שהחיילים יחזרו בשלום הביתה, וגם לחמול על אנשים חפים מפשע, שנפגעים כתוצאה מהפעולה. זה אפשרי, זה אפילו לא עמדה פוליטית. הרי לכולם ימין ושמאל כואב כשבלתי מעורבים נפגעים״.

כמו כן, השחקנית חזרה לנקודת ההתחלה שהציתה את התגובות השטנה וכתבה: ״הכל התחיל  שהבעתי תמיכה באדם יקר לי, שביטא כאב כלפי מצוקת חפים מפשע שחיים בג׳נין. הרגשתי שמחובתי להיחלץ לעזרתו. בקלות בלתי נסבלת סילפו את דבריי, ואיחלו לי מוות. אמפתיה כלפיי אוכלוסייה שחיה בין מחבלים (אליהם אין לי חמלה, או חיבה למען הסר ספק) לא מביעה חוסר אהבה למדינה שלי. היא מבציעה על הומניות, שאינה תכונה פוליטית אלא אנושית״.

אלונה סער (צילום: Lise sauvage)
אלונה סער (צילום: Lise sauvage)